Volgend jaar is het alweer twee jaar geleden dat de laatste AutoRAI werd georganiseerd. Dat betekent: tijd voor een nieuwe editie, en wel van 3 tot en met 14 april 2013!

Traditioneel hoort er bij elke AutoRAI een beursbeeld, een prachtige poster die de komst van de show aankondigt en die de aandacht van potentiële bezoekers weet te vangen. Sinds 1900 zijn er verschillende ontwerpers geweest, waaronder grote namen als Cassandre en Cor Steenstra, die het gevoel van de AutoRAI optimaal in een affiche wisten te vatten. Voor 2013 wil de organisatie een beursbeeld gebruiken met als achterliggende gedachte: ‘Het grootste autofeest van Nederland’.

Waar vind je het talent om zo’n ontwerp te creëren? Bij jullie, de liefhebbers, natuurlijk! Creatievelingen krijgen nu de kans om hun naam aan een lange rij topontwerpers toe te voegen door een nieuw beursbeeld voor de AutoRAI 2013 op papier (nou ja, op scherm) te zetten.

Tot en met 14 oktober heb je de kans om je beste ontwerp in te sturen. Een jury van vakmensen zal vervolgens de drie beste inzendingen selecteren, waarna het Nederlandse publiek uit die finalisten een winnaar mag pikken. Inzenders maken kans op kaarten voor de Exclusive Preview-avond van de AutoRAI, en de maker van het winnende ontwerp ontvangt – naast eeuwige roem – een geldbedrag van 2.500 euro.

Voel je je geïnspireerd en wil je meedoen? Klik dan snel verder naar de AutoRAI Facebook-pagina. Hier vind je ook meer informatie over de AutoRAI 2013 en kun je tevens de ontwerpen van eerdere edities bekijken.