BMW M5 crasht al na 400 kilometer

En nu kun jij 'm kopen voor 50.000 euro

Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
Foto('s): Autohaus B E R IBMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer
BMW M5 crasht al na 400 kilometer

Onder Honda-rijders bestaat er zoiets als de ‘Y49-vloek’. Alle gele Honda CRX’jes met de kleurcode ‘Y49 Barbados Yellow’ komen onfortuinlijk om het leven. Dezelfde vloek lijkt op de BMW M5 First Edition te rusten. Of zal het te maken hebben met zijn 600 pk.

Dit is namelijk de zoveelste BMW M5 First Edition die een stukje korter is dan BMW ‘m bedoelde. Zelfs in Nederland knalde er al eentje tegen de vangrail. Het exemplaar dat je hier ziet, ontmoette zijn maker al na 400 kilometer.

Geen fan van de kleur

Eerlijk; wij zijn ook niet de grootste fan van de matrode kleur, maar dit is wel erg grondig. Wat dacht je van een wrapje? Hoe dan ook; deze BMW M5 First Edition staat te koop in Duitsland voor een spotprijs. Denken we. Voor 50.000 euro (ex. belastingen) kun je ‘m oppikken.

In Nederland kost een BMW M5 First Edition (inclusief BPM, dat wel) je 210.000 euro. Flink wat marge om te sleutelen, toch? Aan de foto kunnen wij niet zien of de BMW M5 krom is. Eén voordeel heb je; de BMW M5 heeft niet dezelfde kwetsbare Carbon Core als de BMW 7-serie. En anders kun je de hele aandrijflijn in iets leuks hangen.

Reacties

Geef een antwoord

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken