Italdesign Nissan GT-R50: the making of

Kijk hoe een Nissan GT-R aan stukken wordt gezaagd door Italdesign

Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-Italdesign Nissan GT-R50 the making ofR50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-Italdesign Nissan GT-R50 the making ofR50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of
Italdesign Nissan GT-R50 the making of

De Italdesign Nissan GT-R50 neemt een hap van ongeveer één miljoen euro uit je spaarrekening. Een enorme klap geld voor een Nissan. Een deeltje daarvan gaat op aan de exclusiviteit, een deel aan materiaalgebruik en motortuning – en de rest aan vakmanschap en ambacht.

Niet overtuigd? Check even de video hieronder. Je ziet hoe een GT-R Nismo de werkplaats in komt rollen en na vele uren slijpen, zagen, boren, hameren, lassen en andere noeste arbeid, komt ie als Italdesign Nissan GT-R50 naar buiten. Je mag ‘m lelijk vinden, tuurlijk, maar het werk moet je kunnen waarderen.

De Italdesign Nissan GT-R50 heeft twee enorme turbo’s, vergrote intercoolers, een verstevigde krukas en zuigers, herziene in- en uitlaten, een versterkte bak met dubbele koppeling en een eveneens versterkt differentieel. Het resultaat is een Italo-Japans monster met 722 pk.

Italdesign Nissan GT-R50: the making of

Nieuwste van TopGear

Autonieuws