
Job Smeltzer, in de wandelgangen van het internet en de muziekwereld beter bekend als DJ La Fuente, deelt graag twee passies met zijn volgers. Het ene is zijn muziek, uiteraard, en de andere is zijn liefde voor auto’s. De Nederlandse producer heeft daarbij een zwak voor de gemodificeerde Porsches van tuner Techart. Eerder liet hij daar zijn Panamera volledig verbouwen, en nu heeft hij zijn tweede Porsche onder handen laten nemen: een 911 Carrera 4S van de verse 992-generatie.
‘Het is de opwarmer voor de auto die later gaat komen’, zegt DJ La Fuente tegen TopGear. Wat hierna komt, wil de muzikant nog niet verklappen. Zijn volgende auto kun je over een jaartje verwachten. Tot die tijd rijdt hij rond in deze Porsche 911 Carrera 4S, die momenteel nog even 450 pk heeft. Zodra de motor goed is ingelopen, gaat hij terug naar Techart voor 560 pk. De uitlaat is wel alvast aangepakt voor meer geluid. De opvallendste toevoeging is de Techart-achterspoiler met doorzichtige pootjes.
Verder is de nieuwe auto van DJ La Fuente flink verlaagd. Hij kreeg een volledige Techart-kit aan de buitenkant en nieuwe wielen. Alle exterieurdetails zijn hoogglans zwart gemaakt en binnenin plaatste de tuner een nieuw stuur, andere pedalen en nieuwe matten. Uiteraard komt er nog een nieuw audiosysteem in de Techart Porsche van de DJ. ‘Het is gewoon dik. Hij kan alleen nergens naar binnen of over drempels. Daar ligt hij iets te laag voor. Maar ja, dan weet je wel dat het dik genoeg is’, vat hij het pakkend samen.
Meer van TopGear


Deze gecrashte oude Porsche moet meer dan een miljoen opleveren, waarom is dat?

Stoffen bekleding bij Porsche kost net zoveel als gebruikte Golf GTI (en toch moet je het bestellen)

Dit setje voor- en achterlichten voor een Porsche 911 is extreem duur, maar daar is een goede reden voor

In deze gelimiteerde Porsche 911 vind je een typisch jaren ’70-element terug

Deze Porsches kun je bewonderen op de IAMS 2025

Waarom betalen sommige mensen 25.000 euro voor een speciale lakkleur? En is dat het wel waard?

Kleine krasjes zorgen voor een rekening van bijna 10.000 euro – en dat zorgt voor een interessant dilemma

Deze gecrashte oude Porsche moet meer dan een miljoen opleveren, waarom is dat?

Dit is de goedkoopste Porsche van dit moment – moet je zoiets willen? (review)

Stoffen bekleding bij Porsche kost net zoveel als gebruikte Golf GTI (en toch moet je het bestellen)

Dit setje voor- en achterlichten voor een Porsche 911 is extreem duur, maar daar is een goede reden voor

Ultieme Bijlmer Bajes Bolide nu nog sneller

Dit is de Techart Porsche 911 Turbo van DJ La Fuente

De Techart Porsche 911 krijgt transparante spoilerpoten

TechArt GTstreet RS is werkelijk een beest

De nieuwe auto van DJ La Fuente
Deze Techart Magnum met 620 pk kan van jou zijn

Stoffen bekleding bij Porsche kost net zoveel als gebruikte Golf GTI (en toch moet je het bestellen)

In deze gelimiteerde Porsche 911 vind je een typisch jaren ’70-element terug

Rezvani RR1 is een moderne Porsche 911 die er klassiek uitziet

Bij een Porsche 911 GT3 kun je voor 100.000 euro aan opties selecteren

Porsche 911 Carrera T: lichter, sportiever en duurder

Zeldzame Porsche 911 Turbo haalt met gemak 350 km/u

Het heeft even geduurd, maar je kan nu voor 40.000 euro een handbak in een Nissan GT-R krijgen

Nissan Micra met V6 even opgelapt voor introductie nieuwe, eh, Nissan Micra

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Dit kost het om een V6 met maximaal 400 pk in jouw Mazda MX-5 te laten leggen (want dat wil je)

Als je een auto ziet met een gat in de koplamp, hoef je het stoplichtsprintje niet aan te gaan

Zie jij (zonder te spieken) van welk merk deze iets te ruige stationwagen is?

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Van deze toffe auto was je allang vergeten dat ie bestond, maar hij is nu verrassend betaalbaar

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

De tweede generatie Toyota MR2 rijdt heel anders dan je misschien zou verwachten

Een Ferrari of Lambo is tegenwoordig pas interessant als je er eentje in het IJ dumpt of om een boom vouwt

Door zware tijden in autoland gaan twee aartsvijanden plotseling samenwerken

Volkswagen gooit namenstrategie flink om: zo gaan de auto’s voortaan (niet) heten

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Van deze toffe auto was je allang vergeten dat ie bestond, maar hij is nu verrassend betaalbaar

Is zo’n briljante Audi R8 na 19 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Kooptip: deze VW Transporter met GTI-motor (!) is door een slimme truc heel gunstig in de belasting

Dit moet wel de roestigste Volkswagen zijn die je ooit gezien hebt (en niet alleen de achterklep)

Deze BMW i7 heeft ‘de heilige graal onder de batterijen’ en kan in één ruk naar Milaan rijden vanuit Nederland

Nooit meer banden wisselen? Nieuwe band van Michelin zou een belangrijk probleem moeten oplossen

Deze nieuwe auto’s scoren niet goed in de crashtest (en dat heeft een duidelijke reden)

Last van hooikoorts? Met dit simpele trucje ben je snel verlost van je jeukende ogen en loopneus

De politie legt uit wat je nooit mag doen als je een traumaheli ziet landen op de snelweg

Hij is echt een baas, maar dit kan echt niet!
560pk? Dat is zo 2014, we leven nu in 2020 dus 600 pk is het minimum om nog te kunnen meetellen. loser!!!