Waarom dit Porsche-stuur 124.718 euro kost

Oef, dat is een hoop geld voor alleen een Porsche-stuur. Je krijgt er gelukkig wel iets leuks bij

Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 blauw
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 interieur
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 blauw
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 blauwPorsche Cayman GT4 blauw
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 blauw
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 velgen
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 interieur
Foto('s): Witmer & OdijkPorsche Cayman GT4 interieur
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4
Porsche Cayman GT4 blauw
Porsche Cayman GT4 interieur
Porsche Cayman GT4 blauw
Porsche Cayman GT4 blauwPorsche Cayman GT4 blauw
Porsche Cayman GT4 blauw
Porsche Cayman GT4 velgen
Porsche Cayman GT4 interieur
Porsche Cayman GT4 interieur

Als je in 2015 bij Porsche een gloednieuwe Cayman GT4 bestelde, kreeg je er een extra stuur bij. Eentje voor het circuit en eentje voor op de openbare weg? Nee: eentje voor thuis. Het extra stuur had een bevestiging voor je smartphone. Als je vervolgens Real Racing 3 op je telefoon zette, kon je in het spel met de Cayman GT4 racen.

Draaide je het Porsche-stuur naar links, ging de Porsche in het spel ook naar links. En andersom ook. Waarom dit stuur 124.718 euro kost? Een beetje flauw: je krijgt er een blauwe Porsche Cayman GT4 gratis bij. En dat is een koopje: want net als vele andere gewilde auto’s zijn de prijzen flink aan het stijgen. Bovendien is het de enige blauwe Cayman GT4 die we op dit moment kunnen vinden.

De grootste troef van de Cayman GT4 is echter dat je er als groentje zonder problemen mee wegrijdt, maar dat ook ervaren coureurs zich er volledig mee kunnen uitleven. Je kunt samen met de auto groeien en volwassen worden, met alle memorabele hoogtepunten die daarbij horen. Je leert hoe belangrijk en leuk het is om op het perfecte moment terug te schakelen. Vervolgens kun je de tussengasfunctie uitzetten en het zelf proberen.

Na een tijdje te hebben rondgereden met alle elektronische vangnetten, weet je precies wat de auto kan. Vervolgens kun je alles uitschakelen en de grens opnieuw opzoeken, zonder dat het voelt als een sprong in het diepe. En als je dat niet durft, doe je dat op je telefoon met Real Racing 3.

Reacties
  1. Florian zegt op 16 februari 2018 om 22:07:

    Duur stuur

Geef een antwoord

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken