Rolls-Royce Whisper is een exclusief social netwerk

Duimpje met een diamanten ring

Foto('s): Rolls-RoyceRolls-Royce Whisper
Foto('s): Rolls-RoyceRolls-Royce Whisper
Foto('s): Rolls-RoyceRolls-Royce Whisper
Rolls-Royce Whisper
Rolls-Royce Whisper
Rolls-Royce Whisper

Naast ‘ik ben geen robot’ moet binnenkort ook het veldje ‘ik rij een Rolls-Royce’ worden aangevinkt. Rolls-Royce komt met een eigen sociaal netwerk met de naam Whisper en lid worden is louter mogelijk als je ten minste één Rolls-Royce in de garage hebt staan. Binnen het sociale netwerk kunnen klanten exclusieve spullen kopen, contact hebben met andere leden en ook converseren met de hoge piefen van Rolls-Royce. De autobouwer noemt het de meest exclusieve ledenclub ter wereld.

‘Whisper biedt transformatieve ervaringen, zeldzame en gewilde producten, bijzondere schatten en exclusieve previews van Rolls-Royce, allemaal gecureerd door Rolls-Royce en afgeleverd aan de vingertoppen van onze wereldwijde gemeenschap’, zegt Torsten Müller-Ötvös, CEO van het merk. Volgens het automerk bieden ze ‘alles voor de fijnproevers, kunstliefhebbers, filantropen, verzamelaars en andere individuen die ongehinderd zijn door algemene beperkingen zoals tijd en geld’.

Binnen Whisper kun je bijvoorbeeld met een expert in conclaaf om je eigen circuit te ontwerpen en te laten bouwen. Of je kunt een Monopoly-spel laten maken met je eigen vastgoed. Een zelfportret laten schilderen? Tuurlijk. Of backstage-entree bij de Grammys. Whisper verschaft toegang tot de meest exclusieve plaatsen. Het netwerk bestaat al twee jaar en werd in het geheim al gebruikt door een nóg meer select gezelschap (de hoeveel procent van de hoeveel procent?). Nu is het rijp voor lancering. Maar goed, als je het van ons moet horen, mag je waarschijnlijk niet meedoen.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws