September 2016

TopGear Magazine 135: met onze SUV-special, 4.000 kilometer in de Aston Martin DB11, de klassieke Ford GT40 en de vorige Ford GT, en meer!

TopGear Magazine nummer 135

TopGear Magazine 135

Deze maand: 4.000 kilometer in de Aston Martin DB11 – de klassieke Ford GT40 en de vorige Ford GT – het grote Eddie Jordan-interview met Bernie Ecclestone – onze SUV-special, met onder andere de Maserati Levante S, de Jaguar F-Pace tegen z’n concurrenten, de Bentley Bentayga tegen de Range Rover SVAutobiography, en drie middelgrote modderworstelaars – rijden met de Ferrari GTC4Lusso, Mercedes GLC 250 Coupé, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, Audi Q2, Hyundai Ioniq en Porsche 718 Cayman S – en nog veel meer…

Aston Martin DB11: de Euro-roadtrip

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Engeland verlaat de Europese unie – misschien heb je het gehoord. Tijd om de bewoners van het Europese vasteland te laten zien dat Engeland de beste auto’s ter wereld maakt

Ford GT40 en Ford GT naar Le Mans

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
In 1966 maakte Ford zich onsterfelijk op Le Mans. 50 jaar later kreeg TG de opdracht om die auto, en z’n opvolger, naar de 2016-editie van de 24-uursrace te brengen

Eddie Jordan interviewt Bernie Ecclestone

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
De opperstalmeester van de F1 is berucht omdat hij uitermate moeilijk aanspreekbaar is. Gelukkig hebben wij Eddie Jordan in huis, die kent hem al wat langer dan vandaag

SUV-special: GLC vs X3 vs Discovery Sport

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Mercedes, BMW en Land Rover nemen het tegen elkaar op. We gaan een onderling partijtje modderworstelen in het middensegment van de vierwielaangedreven SUV’s

SUV-special: F-Pace vs SQ5 vs Macan vs GLE

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
We verwelkomen een nieuwe Jaguar met behulp van z’n meest directe tegenstrevers. De concurrentie voor de F-Pace is moordend, zo blijkt in de groene natuur van het Britse Peak District

SUV-special: Bentley Bentayga vs Range Rover SVAutobiography

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Vroeger kon een limousine niet lang genoeg zijn. Tegenwoordig gaan ze de hoogte in. Luxe in de vorm van een SUV: met de Bentley Bentayga en de meest weelderige Range Rover

Ferrari GTC4Lusso

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
De Ferrari FF heeft eindelijk een andere naam. Gelukkig is de V12 gebleven, net als de vierwielaandrijving. Een plezierige combinatie in een über-sportwagen met plek voor vier

Porsche 718 Cayman S

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Hier is ie dan, de nieuwe Porsche Cayman. Oh, sorry: de Porsche 718 Cayman. Maar zo zal niemand hem ooit noemen, omdat we het nu eenmaal niet zo hebben op verandering…

Audi Q2 1.4 TFSI

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Je ogen bedriegen je niet: dit is echt een Audi die lijkt op geen enkele andere Audi. De nieuwe Q2 is de eerste compacte crossover uit Ingolstadt, en ze hebben er werk van gemaakt

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Italië is net zo vaak groot geweest als het ten onder is gegaan. Datzelfde geldt in meer of mindere mate voor Alfa Romeo. Is de Giulia de wedergeboorte die het merk zo hard nodig heeft?

Ronald Giphart neemt afscheid van zijn favoriete auto

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
TopGears huisschrijver Ronald Giphart rolt niet meer helemaal zoals tevoren. Zijn favoriete auto blijkt namelijk ‘ineens’ niet meer van de band te rollen. Dat doet een beetje pijn

Robert Doornbos over het Ferrari F1-team

TopGear Magazine nummer 135 inhoud
Nu de Formule 1 in een zomerstop zit, blikt TG’s eigen oud-F1-coureur terug op de afgelopen race en bekijkt hij de situatie voor het team dat momenteel pijnlijk achterblijft: Ferrari

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken