Aston Martin was altijd een van de meest geraffineerde der supercar-merken. Je verwacht ook niets anders van een merk uit hetzelfde land als Bentley en Rolls-Royce. En James Bond reed er eentje. Maar het verfijnde Aston Martin wil ook het poen uit de broekzakken van een jongere doelgroep kloppen.

Daarom introduceerde Aston Martin de Vantage met een flitsender smoelwerk in dezelfde kleur als je markeerstift. Deze kenmerken moeten jeugdigere kopers uit hun Porsche 911 trekken en in de Vantage plaatsen. En zo te zien is dat bij ten minste één koper gelukt.

Want onlosmakelijk verbonden aan de jongere doelgroep is de onrembare drang om auto’s naar eigen maak aan te passen. De eerste zet? Grotere wielen monteren. Wheels Boutique in Miami kreeg het voor elkaar om 22-inch wielen van het merk ANRKY onder de Vantage te proppen. En als je goed kijkt, zitten er zelfs banden omheen.

De cartooneske verhoudingen van de enorme 22-inch wielen veranderen de Aston Martin Vantage in een soort karikatuur. Wij dachten ook dat de wielen gemonteerd waren met Photoshop – maar het was toch echt een momentsleutel. Hoe zou zoiets nog rijden?

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)