Hoe maak je de AutoRAI anders en goedkoper voor de deelnemers en aantrekkelijker voor het publiek? Ieder merk heeft toch zijn standje nodig. De RAI kan daarvoor minder euro’s per vierkante meter vragen of de merken moeten besparen op de standaankleding.
 
Toch is er een aantal mensen binnen de RAI die na een brainstormsessie met een nieuwe opzet zijn gekomen. Geen stands meer van de verschillende merken. Breken met die traditie en kiezen voor een compleet nieuwe opzet. De AutoRAI gaat alle modellen die in ons land te koop zijn per segment tentoonstellen.
 
Niet de Golf bij de Volkswagens en de F430 bij de Ferrari’s, maar de Focus bij de Golf, Astra, Mégane en Auris en al het exclusieve gebroed ook op één hoop. Dat betekent geen dure merkenstands, dus daar kan veel op worden bespaard. Maar tegelijk kan geen enkel merk zichzelf anders presenteren dan met de producten alleen.
 
Wie weet past deze opzet uitstekend bij de vernieuwing in de autobranche. In ieder geval denken de merken die halsstarrig ‘nee’ hebben gezegd nu toch weer over deelname na.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)