Onlangs plaatsten we een oproep om het nieuwe beursbeeld voor de AutoRAI 2013 te ontwerpen, de traditionele poster die voorafgaand aan en tijdens de beurs overal verschijnt. Uit meer dan 140 inzendingen zijn nu, door een jury bestaande uit hoofdredacteuren van de grotere autobladen en pr-managers van auto-importeurs, drie finalisten geselecteerd. Welke de uiteindelijke winnaar wordt, dat bepaal jij!

Ga naar www.facebook.com/autorai en stem op jouw favoriete poster. Dit kan tot en met 11 november, waarna de winnaar zal worden bekendgemaakt. Deze zal een geldbedrag van € 2.500 ontvangen. De drie finalisten krijgen allemaal toegang tot de exclusieve preview-avond van de AutoRAI, en iedereen die een poster heeft ingezonden, krijgt een gratis toegangskaart voor de show.

De inzendingen waren behoorlijk divers en maakten volop gebruik van het thema ‘Het grootste autofeest van Nederland’. Veel verschillende soorten auto’s, feestartikelen en af en toe wat vrouwelijk schoon passeerden de revue, maar uiteindelijk waren het deze drie ontwerpen die de jury het meest aanspraken. Kies vóór 11 november je favoriet op www.facebook.com/autorai!