De beste inzet van het internet is niet de bevestiging dat katten van dozen houden, op Instagram kijken of je ex al dik is of het ontwijken van natuurfilms van mensen die zichzelf rappers noemen. Nee, de beste toepassing van het internet zijn Twitter-fitties van grote bedrijven. En wie houdt er nou niet van als zwaargewichten Audi en BMW met elkaar op de digitale vuist gaan? Het begon met fotograaf Jin. Hij gebruikte een lange sluitertijd om een toffe foto te schieten van zijn BMW M4 in de kleur Yas Marina Blue. Nette plaat, dus BMW USA deelde de foto op Twitter. Alleen, als je goed kijkt, lijkt de vonkenregen toch best op een Audi-logo. Dus Audi sprong op de Twittermachine en reageerde – dat hadden ze misschien beter niet kunnen doen. BMW deelt direct de genadeklap uit. Er is nog geen reactie vanuit Audi. Vermoedelijk ligt de social media-manager van Audi in foetushouding onder zijn bureau te kniezen. Hij is helemaal onder-, eh, overstuur. En daarmee is de stand, na deze fittie, 1-1.

De originele tweet

De genadeklap

De reactie van het internet

via GIPHY

2 reacties op “BMW sloopt Audi in Twitter-fittie”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer van TopGear