Ze rijpen goed, die Lamborghini’s. De Gallardo verscheen toen het merk 40 jaar bestond en was onmiddellijk goed voor grote aantallen. Het was een keerpunt in de geschiedenis van Lambo, zoals de Urus dat nu is. Dit is jouw kans om potentieel voor weinig een klassieker te kopen die prima op dronk is.
Bezint eer ge begint, want deze auto werpt wat rode vlaggen op. Zo weet zelfs het Ministerie van Financiën het land van herkomst niet. Goed, we weten dat ie ooit uit het pittoreske Sant’Agata Bolognese uit de fabriek rolde, maar waar de zonaanbiddende Lambo toen heen ging, is niet bekend. Een kentekenbewijs is dan ook afwezig.
Het lijkt haast een leuke speurtocht, in alle hoekjes en gaatjes zoeken naar aanwijzingen. Misschien ligt er achter de stoelen nog een bonnetje van een garage. Of makkelijker: kijk de Lambo-dealer lief aan en wellicht kan hij het chassisnummer door het systeem halen om te kijken. En anders is het aan jou om nieuwe herinneringen te maken met de Gallardo.
Het bouwjaar van deze Lamborghini Gallardo Spyder is 2006, wat betekent dat dit een van de eerste exemplaren was die de fabriek verliet. Helaas is het niet de versie met handbak, maar dat is ook meteen het enige nadeel. De staat lijkt op de korrelige foto’s goed te zijn. Een beetje Gallardo Spyder is al snel 90.000 euro waard in Nederland.
Paul heeft op 30 augustus 2019 geschreven:
Ik heb hem gekocht !!!
Heel mooi dingetje, en prachtig geluid
Accu was wel leeg, dus moeilijk starten, en op autoambulance krijgen was ook moeilijk
Hij of zij staat nu in de garage, nog wat dingen regelen