Ja, binnenkort start de autosalon van Parijs en kun je weer karrenvrachten vol nieuwe conceptcars verwachten. En uiteraard starten alle intelligente marketingnerds dan nu alvast met teasers. Zeker: smeuiige voorproefjes van stukjes auto. Denken we.
Lamborghini heeft de primeur. En omdat het Lamborghini is, doen we er even aan mee. Maar elk ander merk die deze achterhaalde jaren ’80 marketingtruc ook probeert toe te passen anno 2010 kan onze rug op. We plaatsen alleen foto’s waarvan we weten wat het is – althans, als dat ook uit het plaatje blijkt.
De foto hiernaast, die hierboven is hetzelfde, is waarschijnlijk de motorkap met een stukje ruitenwisser van de opvolger van de Murciélago. Maar het kan ook een detail van het koffiezetapparaat uit Lambo’s kantine zijn. Wat jij wilt. Wat zij willen. Ons maakt het niet uit. Wat zie jij er trouwens in? (Smerige reacties worden vrijwel direct na drie dagen verwijderd…)
Reacties