
Wat als we je zouden vertellen dat werkelijk iedereen een Lamborghini Urus kan betalen? Ja, ook jij. Zonder rare addertjes onder het gras. Je hoeft er niet eens een diploma voor te halen. Het antwoord ligt elke week bij je op de deurmat: ga folders bezorgen. We zochten voor je uit hoe jij je droomauto kunt realiseren zonder al te veel moeite.
Folders lopen om een Lamborghini Urus te betalen
De Urus kost net geen 280.000 euro. Hoeveel folders zou je moeten bezorgen om dat bedrag te vergaren? Let op, we rekenen het je even voor.
Per folder krijg je ongeveer een halve eurocent betaald, het bedrag scheelt per werkgever en per gewicht van het folderpakket. Dat betekent dat je zo’n 56 miljoen folders moet bezorgen om een Urus bij elkaar te sprokkelen. We geven direct toe: dat klinkt als een hoop. In werkelijkheid valt het alleszins mee.
Kijk, de provincie Noord-Holland telt volgens het CBS (cijfers van 2018) ruim 1,3 miljoen huishoudens. Als jij alle brievenbussen (en dan tellen we bedrijven die ook de folders krijgen nog niet mee) een luttele 43 keer afgaat, heb je het bedrag dus al bij elkaar. Begin je volgende week met bezorgen, dan rij je in januari 2020 in een nieuwe Lambo. Zo makkelijk kan het dus zijn!
Of – en dit heb je zeker niet van ons – realiseer je dat de prijs voor oud papier 50 euro per ton is. Als een setje folders 100 gram weegt, leveren 1,3 miljoen folders je 6.500 euro op. Oftewel, evenveel als je betaald krijgt als je ze bezorgt. Doe met deze informatie wat je zelf wilt…
Meer van TopGear


Gepersonaliseerde kentekenplaten mogen niet in Nederland, maar deze eigenaar had geluk

Ook al heb je veel geld, dan nog kun je geen Lamborghini kopen

De Lamborghini Urus is binnenkort alleen nog maar te krijgen als hybride

De sterkste Lamborghini Urus ooit is deze plug-in hybride Urus SE

Het kan niet lang duren voordat Nederland de Urus Performante als politieauto krijgt

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Zie jij welke echte Lamborghini er onder deze supercar zit?

Tedson Motors Etna is de mooiste en duurste Lamborghini Gallardo

Gepersonaliseerde kentekenplaten mogen niet in Nederland, maar deze eigenaar had geluk

Man vervangt V10 van Lamborghini Huracán met simpele Honda-motor (met een goede reden)

Bijzonder dure en fraaie supercar extreem aangepast: mag dat wel?

Amerikanen bouwen betere Lamborghini dan dat Lamborghini zelf doet

Koopje: deze dikke Audi kost nu al net zo weinig als een Dacia Spring

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Een van de betrouwbaarste Alfa Romeo’s ooit kan van jou zijn (en het is niet wat je denkt)

Is de Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 de zoveelste saaie crossover of is ie écht nog leuk? (review)

De nieuwe Fiat Grande Panda is er nu ook met benzinemotor én als ruige 4×4

De 600e is de krachtigste en verstandigste Abarth ooit, maar er ontbreekt iets (review)

De oudste auto’s die je nieuw in Nederland kunt kopen, komen nog uit de tijd van MSN Messenger

Dit is de echte reden waarom de Fiat Multipla er zo lelijk uitziet (want er zit een gedachte achter)

Hoeveel kilometers mag een tweedehandsauto hebben en wanneer wordt het een risico?

Geluk is… een Porsche die eindelijk vlammen spuwt (zonder pops and bangs-tune)

Heeft het nu zin gehad om een nieuw merk van een modelnaam te maken?

Van deze onverwoestbare sedan was een extra voordelige versie

Fatbike moet je vanaf nu plussize-bike noemen: ‘fatshaming niet meer van deze tijd’

dat word lang sparen!!!