
Gisteren meldde de Financial Times dat Apple interesse heeft in McLaren. De techgigant zou al maanden in gesprek zijn over een overname. Het nieuwtje ging het hele internet over en de hooivorken en fakkels kwamen tevoorschijn.
Krasgevoelige McLarens zonder 3,5 millimeter jack? Slechts één pedaal? Dat wil het grote boze internet niet. TopGear ging op onderzoek uit en we pleegden een belletje naar het bedrijf in Woking. Het verlossende antwoord vanuit McLaren luidde: ‘Wij kunnen bevestigen dat McLaren niet in gesprek is met Apple over wat voor potentiële investering dan ook.’
Allemaal onzin dus. Geen MacLaren, i675LT of de 570s Nano.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Speed Week 2024: McLaren W1 introductie

Speed Week 2024: supercars Corvette Z06 tegen McLaren 750S

Automerk waarschuwt klanten de ramen dicht te doen bij hogere snelheden omdat de achterruit anders wegwaait

McLaren Artura Spider: is ie beter zonder een dak? (review)

Compleet nieuwe McLaren W1 genereert 1.000 kg aan downforce

Android-gebruikers zijn paupers, iPhone-gebruikers hebben mooie nieuwe auto’s

Deze auto is het resultaat van een iPhone-fabrikant en een Ferrari-ontwerper

Apple wil passagiers minder wagenziek maken door ze juist op hun telefoon te laten kijken

Na tien jaar stopt Apple met de ontwikkeling van een eigen auto, Musk reageert

Apple wil dat je straks de Vision Pro achter het stuur gebruikt

Draadloze lader in BMW’s sloopt blijkbaar de nieuwe iPhone (en dat is soms éxtra onhandig)

De Morgan Supersport is net zo duur als een Dacia Jogger (in de wegenbelasting)

De Jaguar Type 00 (van die bijzondere reclame) is in het echt ook heel apart

De TopGear Aston Martin Special is uit!

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Wat zou jij over hebben voor deze originele Aston Martin Cygnet met V8?

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Waarom de ‘echte’ versnellingsbak een comeback aan het maken is bij elektrische auto’s

De benzinemotor van de toekomst heeft mogelijk ovalen zuigers, en dat heeft een belangrijk voordeel

Rotterdam volgt voorbeeld Amsterdam: al veel eerder dan gedacht 30 km/u rijden

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Ook de Koninklijke Marechaussee wil overstappen op nieuwe (en snellere) BMW’s
