Nog een voordeel van elektrisch rijden! Wie een elektrische auto heeft, mag dankzij de Apocalyptische Stroomstoring des Doods vandaag lekker thuiswerken. Dan mag je een auto hebben die op papier in 2,5 seconden naar de 100 km/u zoemt: als de laadpaal geen stroom geeft, ga je helemaal nergens heen. Lekker je eigen koffie slobberen, zonder die vervelende collega’s. Vet hard de natuur redden met je EV en tegelijkertijd profiteren van grove belastingvoordelen: je doet het vandaag maar vanuit huis.

Ook de NS bewees vandaag zijn reizigers de grootst mogelijke gunst: niet rijden. Iedereen die er niet te laat achter kwam (en niet is doodgevroren op het perron) kon lekker in bed blijven stinken. Elektrisch vervoer maakt je leven beter. Snap dat dan.

Baal jij nu ook niet dat je zo’n vervuilende benzineauto hebt? Jij had gewoon een auto die het wél deed, en daarmee geen excuus om thuis te blijven. Om maar even te zwijgen over de keuzestress die alle vrijheid van mobiliteit je geeft. Had je toch maar naar de preek van die ene EV-snob op dat feestje moeten luisteren. Elektrisch rijden is de toekomst, dat blijkt maar weer.

Volgende eeuw, als de olie écht op is, schrijven we hetzelfde artikel nog een keer, maar dan voor die stomme benzinerijders. Dan weet je dat vast. Als de wereld tenminste niet vergaan is door overstromingen, hittegolven en ijstijden.

Reacties

  • M. Das heeft op 18 januari 2017 geschreven:

    Wat een onzin, een elektrische auto is juist ‘s morgens gewoon opgeladen. En zo’n stroomstoring duurt doorgaans niet langer dan een uurtje of 2, dus later op de dag gewoon weer aan de laadpaal.

    Reageer
  • Eric van Voorden heeft op 17 januari 2017 geschreven:

    Mijn batterij was vanmorgen KEI-VOL! sukkels!, Dus ik was een van de weinigen de wel stroom had èn naar mn werk kon rijden zonder mn omgeving te verzieken met benzine dampen naar mn werk waar de stroom het wel deed..

    Reageer
  • M1 heeft op 17 januari 2017 geschreven:

    zonder stroom geen koffie thuis en geen werkende computers….. 😉

    Reageer

Laat een antwoord achter aan M. Das Reactie annuleren

(verplicht)