
De Maserati MC20 is een woest aantrekkelijke verschijning. De ontwerpers hielden de lijnen elegant en eenvoudig. Is elegantie niet helemaal jouw ding, klop dan even aan 7 Designs in Estland. Zij bouwen de Maserati MC20 om tot een soort GT3-racer met iets dat ze de Aria-kit noemen. Ze bieden slechts 25 van deze kitjes aan.
Veel koolstofvezel voor de Aria Maserati MC20
De aangeklede Italiaan bestaat op dit moment nog alleen als digitale prent, maar de afbeeldingen geven een goede indruk van wat de tuner met de MC20 van plan is. Rondom plaatsen ze koolstofvezel delen en achterop een forse spoiler. De uitlaten verplaatsen ze naar boven om plaats te maken voor een grotere diffuser.
Het misstaat niet
We willen niet zeggen dat de Aria Maserati MC20 mooier is dan het origineel, maar de onderdelen misstaan de supercar niet. Stiekem zijn we in ieder geval wel fan van die luchtinlaat op het dak. We zouden het zomaar geloven als je zou zeggen dat dit de officiële GT3-versie van Maserati is. Wijselijk laat 7 Designs de V6 met rust: die produceert zijn standaard 630 pk en 730 Nm.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Met Officine Fuoriserie wil Maserati geld van de rijken afpakken

Niemand koopt een Maserati, dus rijdt deze Maserati zichzelf (en snel ook)

Maserati MC20: supercar waarmee we toevallig 1 op 11 haalden

De Maserati MC20 GT2 Stradale heeft meer vermogen, maar is toch langzamer. Zo komt dat

De laatste Maserati Quattroporte met V8 is helaas een feit

Maserati supercar hommage is een stuk moderner dan je zou denken

Met Officine Fuoriserie wil Maserati geld van de rijken afpakken

Niemand koopt een Maserati, dus rijdt deze Maserati zichzelf (en snel ook)

Is zo’n chique Maserati Ghibli na 12 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Juist de mensen die een dure elektrische auto kunnen betalen, willen er geen, aldus automerk

Maserati MC20: supercar waarmee we toevallig 1 op 11 haalden

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Maserati supercar hommage is een stuk moderner dan je zou denken

Met Officine Fuoriserie wil Maserati geld van de rijken afpakken

Naast Tesla is er nog een merk dat (gek genoeg) plotseling niemand meer wil kopen

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Deze zeldzame Maserati (ja, echt) kende je nog niet en kan voor een leuk bedrag van jou zijn

Je hebt nog maar 18 dagen de tijd om de mooiste sportsedan nieuw te bestellen

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

Toyota haalt de Supra uit productie: dit betaalde een Nederlander voor het allerlaatste model

De Morgan Supersport is net zo duur als een Dacia Jogger (in de wegenbelasting)

Een van de mooiste Audi’s van dit moment is tweedehands wel heel goedkoop aan het worden

Ook al heb je heel veel geld, je kunt de Nissan GT-R niet meer bestellen

De nieuwe politie-Mustangs zijn opmerkelijk genoeg trager dan onze Mercedes-diesels

De eerste nieuwe Alpina is bekend (en het is niet een SUV)

Maserati supercar hommage is een stuk moderner dan je zou denken

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

De meest legendarische velgenfabrikant is nu eindelijk gered door een verrassende partij

Waarom de Kia EV3 met extreem grote velgen een typisch Nederlands fenomeen is
