Touchdown voor Audi R8

Afgelopen zondag was het dan eindelijk zo ver, de Amerikaanse Superbowl vond plaats. Het is inmiddels geen geheim meer dat deze finale een gigantisch groot publiek trekt van rond de 90 miljoen kijkers.

De kosten voor een reclame tijdens de Superbowl bedragen rond de 5 miljoen dollar per minuut. Dit zorgt ervoor dat bedrijven die genoeg geld op tafel leggen, er ook wat speciaals van willen maken.

Het kan niet op voor Audi, de welbekende beep-beep reclame heeft al enorm veel succes dus waarom geen compleet nieuwe reclame voor de Superbowl? Audi is momenteel flink aan het scoren en ook deze reclame mag er wezen:

Of de Audi reclame ook het leukste was valt nog te betwijfelen aangezien de reclame met Will Ferrell in de hoofdrol ook behoorlijk op de lachspieren werkt…

Oh ja, de New York Giants wonnen trouwens de 42e editie van de Super Bowl, but who cares?

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken