‘If you like it, then you shoulda put a ring on it’, zong Beyoncé. Maar wat ze er niet bij vertelde, is dat je extreem moet oppassen voor het gevaar van de vier ringen. We hebben het inderdaad over Audi-rijders. Het zijn volgens onderzoek de grootste schuinsmarcheerders ter wereld.

Illicit Encounters, een datingsite voor getrouwde mensen (en zij kunnen het weten), deed alweer eventjes geleden een onderzoek onder haar 750.000 leden. Volgens de professionele scheve schaatsers zijn Audi-rijders notoire vreemdgangers. Maar liefst 22,2 procent van deze merkrijders ging ooit vreemd.

BMW staat op de tweede plek met 13,8 procent en daarna Mercedes-Benz met 8,7 procent. Een opvallende vierde plek is voor Volvo. Van het merk voor de familieman of -vrouw ging 7,6 procent van de berijders ooit vreemd. Dat wordt een omgangsregeling treffen voor de labrador.

Over trouwe puppy’s gesproken: je kunt het beste iemand met een Peugeot strikken. Slechts 0,4 procent van de Peugeot-rijders at buiten de deur. Al was dat misschien een keuze van de andere partij. Ook Renault-rijders zijn trouw (of wellicht bereikten ze hun date nooit) met een magere 0,5 procent.

Foto: Bruno van der Kraan / Unsplash

Reacties

  • Ray heeft op 29 mei 2019 geschreven:

    Niet vreemd er rijdt bijna geen NIET lease audi rond 1+1=2

    Reageer

Geef een reactie

(verplicht)