Wie ooit een bankstel, magnetron, kip of auto verkocht heeft via het internet, kent ongetwijfeld de stortvloed aan vreemde reacties die je inbox vullen. Moet je eens voorstellen hoe het is voor wie dagelijks auto’s verkoopt op het internet.. Het autobedrijf V-Max uit Almelo kreeg het onderstaande bericht van een brutale klant en reageerde perfect. Wij hoeven er verder weinig woorden aan vuil te maken. Bekijk het bericht hieronder en de BMW in kwestie hier.

Brutale klant krijgt perfecte reactie van autobedrijf

Advertentie

Reacties

  • Nicolas says at 17 januari 2018:

    Wat hilarisch. Bovendien een buitengewone profesionele manier van afhandelen. Chapeau!

    Reply
  • i-dtec 3 says at 7 april 2017:

    Hieraan erger ik mij als autoliefhebber.

    Ik vind zo’n BMW coupé ook echt niks, en ik reageer discriminatievrij.
    Ik als autoliefhebber hou meer van echte speciale auto’s die uniek zijn. Waar je moeite voor moet doen, en aan een heerlijk ingewikkeld import traject voor nodig is.
    Een Ladaatje Niva 5 deurs met airco? Een gekke Nissan Skyline die rechtsgestuurd is met 700pk? Een Austin Alegro in top conditie? Of een Glasseratti?

    Reply
  • Mike says at 7 april 2017:

    Beetje jammer dat homofiel een term is die homosexualiteit als ziekte bestempeld.

    • Deniz says at 28 maart 2020:

      Waarom moet er nou weer Nederlandse homofiel staan in plaats van ( Nederlandse eigenaar ) klinkt een stuk beter. Beetje jammer van een autobedrijf ik had wel wat meer netheid verwacht

      Reply
    • SANN says at 28 maart 2020:

      Waar leest u dat, dat homofiel als een ziekte bestempeld wordt.. wellicht uw eigen intrepetatie..

      Reply
    Reply
  • Frans says at 6 april 2017:

    Super reactie!

    Reply

Geef een antwoord

(verplicht)

Meer

Meer van TopGear

Advertentie