
Een intentie om de echte BMW X7 Pick-up in productie te nemen, was er nooit. De trainees hoefden zich dus niet druk te maken om praktische zaken als bandenlawaai, elandproeven of de vraag of iemand het ding überhaupt zou kopen. Waarom BMW dan zo terughoudend bleef in de verbouwing van hun X7, is ons een raadsel.
De pick-up was de kans voor BMW om het internet te breken met een echt stoere offroader. Flinke banden, verstralers op het dak en een grove bullbar voorop. De grootste uitspatting was echter teakhout in de laadbak. Jammer, want er was meer potentie.
Photoshop-held Rain Prisk dacht er net zo over en gaf vorm aan zijn eigen BMW X7 Pick-up. De rendering heeft dikkere banden, meer bodemspeling en oogt al met al een heel stuk agressiever. De laadbak is langer en twee deuren ontbreken. Zo had BMW hem naar onze nederige mening mogen maken.
Foto: Rain Prisk
Meer van TopGear


BMW X7 Nishiki Lounge: geen sportpakket, wel een bijzonder interieur

Praat mee: welke optie kun je nooit meer zonder in de auto?

Autobahn-cruiser: De Alpina XB7 Manufaktur weegt bijna 3.000 kilo en haalt 290 km/u

BMW X7 M60i review: Rijdt de grootste M nog een beetje M-achtig?

Dit is de Nederlandse prijs van de Alpina XB7, de enorme zevenzitter met 621 pk

Dit is de dikste BMW M5 Touring: 810 pk, maar dan wel met drie jaar garantie

Is de dieselauto bezig met een comeback in Nederland? De verkopen nemen weer toe

Ondanks zijn prijs is de duurste auto in het Golf segment een enorm succes

Er is één (prijzige) optie die je altijd bij BMW moet bestellen, want het maakt je auto veel meer waard

Humor: Deze dikke BMW heeft eigenlijk een piepklein motortje

BMW wil jou overtuigen om een elektrische auto te kopen door een benzinemotor toe te voegen

Hoe de Belastingdienst per ongeluk de Nederlandse wegen veiliger heeft gemaakt

De populairste pick-up van Nederland krijgt weer een dikke V8-motor

Volkswagen bouwt straks drie compleet verschillende versies van dit populaire model

De lelijkste auto van dit moment (na de Cybertruck) ziet er zo ineens een stuk beter uit

De gaafste benzinemotor van de afgelopen 20 jaar komt terug

Mansory Cybertruck is een vreemd eerbetoon aan Elon Musk, maar wel een grote verbetering

GP Manager 2 uit 1996 was een racegame waar je niet mocht racen

Deze geliefde Ferrari kost minder dan een nieuwe Volkswagen Golf R

Bij deze auto was de driedeurs zwaarder dan de vijfdeurs – dit is waarom

Auto laten draaien voor de airco? Bij deze merken mag je dat nooit zomaar doen

Waarom moeten sommige automerken om de paar jaar hun typeaanduidingen omgooien?

Leuk, zal, mits voldoende gemotoriseerd, wel heel wat sneller zijn dan een amarok of G-klasse
Tja, gelukkig dat smaken verschillen. Geef mij dan toch maar de Amarok bijvoorbeeld van VW of de G van Mercedes nog liever.