De BMW X7 Pick-up bestaat echt

BMW is weer eens in een gekke bui

BMW X7 Pick-up
BMW X7 Pick-up handgrepen
BMW X7 Pick-up laadbak klep
BMW X7 Pick-up laadbak klep
BMW F 850 GS en BMW X7 Pick-up
BMW F 850 GS en BMW X7 Pick-up
BMW X7 Pick-up
BMW F 850 GS en BMW X7 Pick-up
BMW X7 Pick-up laadbak
BMW X7 Pick-up
BMW X7 Pick-up handgrepen
BMW X7 Pick-up laadbak klep
BMW X7 Pick-up laadbak klep
BMW F 850 GS en BMW X7 Pick-up
BMW F 850 GS en BMW X7 Pick-up
BMW X7 Pick-up
BMW F 850 GS en BMW X7 Pick-up
BMW X7 Pick-up laadbak

De pick-up is het ‘dat is wat zij zei’-grapje van BMW. Iets te veel gebruikt, maar stiekem niet minder grappig. BMW bouwde al twee keer een M3 om tot pick-up en nu zetten ze de zaag in de X7. Maak je geen zorgen (of wees teleurgesteld): productieplannen zijn er niet voor de BMW X7 Pick-up.

Trainees van BMW gingen aan de slag om de creatie in elkaar te schroeven voor de BMW Motorrad Days. Het is dan ook geen toeval dat er motorfietsen achterin de bak passen. Al is passen een ruim begrip. Volgens het merk is de BMW X7 Pick-up ‘de ideale metgezel voor divers dagelijks gebruik en meer’.

De laadbak meet 140 bij 200 centimeter en de BMW X7 Pick-up is 10 centimeter langer dan de reguliere X7 – en dat is al geen kleine jongen. Bijzonder is dat de pick-up 200 kilo minder weegt dan de gesloten versie, door het gebruik van composieten. Voor een strakke afwerking gebruikt BMW teakhout voor de laadbak.

De basis voor de praktische bak is een BMW X7 xDrive40i met 340 pk. De motorfiets achterin is de BMW F 850 GS. Wil je de creatie aanschouwen, stap dan op de motor richting Garmisch-Partenkirchen in Duitsland, waar de Motorrad Days plaatsvinden.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws