DiMora claimt al jaren bezig te zijn met de ontwikkeling van de meest luxueuze limousine ooit, de Natalia SLS 2 Supersedan. Helaas zijn ze nog nooit verder gekomen dan computertekeningen. Dankzij nieuwe technieken met vulkanisch gesteente zou daar snel verandering in komen.
 
Wat is namelijk het geval? Om het gewicht enigszins binnen de perken te kunnen houden zijn ze op zoek gegaan naar nieuwe materialen. Carbonfibre bleek niet te voldoen in de ogen van DiMora, want de productie ervan kost veel te veel energie. Dus, niet goed voor het milieu. Goed bezig, heren. Of toch niet? Nee, want ze plannen wel een V16-motor voor de aandrijving. Zo één met veel cubic inches, 855,3 om precies te zijn. In Europese termen 14 liter groot en goed voor 1200 pk. Wat een grap!
 
Maar goed, om even terug te komen op de nieuwe materialen, de carrosserie wordt opgetrokken uit het zogeheten Barotex inorganic fibre. Een materiaal dat wordt gewonnen uit lavasteen. Het zou lichter zijn dan carbon en het kost minder energie om het te vervaardigen. Maar of het de uitstoot van de Vulcano V16 compenseert is nog maar de vraag. Keep on dreaming.

Reacties