
Hyundai is bijna klaar met het vervangen van hun oude modellen met suffe namen door hip nieuw spul met een iCijfer. De i40, een middenklasse sedan en stationwagon, krijgen we volgend jaar voor onze kiezen. Deze i-Flow conceptcar, die volgende maand in Genève staat, toont hoe hij er ongeveer uit gaat zien.
Nu hadden we vorig jaar september al foto’s van de Sonata-opvolger. Blijkbaar komt de auto niet in die vorm onze kant op. Zoals de laatste tijd gebruikelijk is bij de Europese modellen van het Koreaanse merk, werden de lijnen voor de i-Flow getekend in Duitsland. Zodat wij gekke westerlingen ’m sneller mooi zullen vinden. Eerlijk is eerlijk, hij ziet er gelikt uit. Of Hyundai het lef heeft om de redelijk radicale styling door te voeren in de productie-i40 zal moeten blijken. Doe maar, zeggen wij.
Meer van TopGear


Autotest: Hyundai i40 CW 1.7 CRDi 116 pk

Autotest: Hyundai i40 CW 1.7 CRDi

Hyundai i40 in de startblokken

Zesde Hyundai Sonata wordt i40

Bij deze auto was de driedeurs zwaarder dan de vijfdeurs – dit is waarom

De Hyundai Ioniq 6 N is sneller dan de BMW M3 en misschien nog wel leuker ook

Hyundai Santa Fe vs Mazda CX-80: welke zevenzitter moet je hebben?

Er komen ook nog leuke (en snelle) auto’s aan mét benzinemotor van Hyundai N

De Hyundai Ioniq 9 is enorm én heel bijzonder, maar rijdt het ook goed?

De bijna goedkoopste elektrische auto van Nederland is nu stoerder en luxer (en iets minder goedkoop)

Bij deze auto was de driedeurs zwaarder dan de vijfdeurs – dit is waarom

De Hyundai Ioniq 6 N is sneller dan de BMW M3 en misschien nog wel leuker ook

Met deze eenvoudige aanpassingen maak jij je betaalbare stationwagon lekker dik

Hyundai Santa Fe vs Mazda CX-80: welke zevenzitter moet je hebben?

Er komen ook nog leuke (en snelle) auto’s aan mét benzinemotor van Hyundai N

De vernieuwde Kia Sportage lijkt goedkoper dan eerst, maar er is iets meer aan de hand

Hier kunt je nu al de volledige kaart van GTA 6 bekijken, ruim voordat de game uitkomt

Laat die gebruikte BMW 3-serie staan en koop een andere sedan met 260 pk voor slechts 6.000 euro

‘Waarom hebben auto’s nooit een V4-motor, maar motorfietsen wel?’

In Noorwegen komt nóg een grootste tunnel in zijn soort, maar niet voor auto’s of treinen

Kijk hoe de Duitsers een brug van 70 meter hoog en 485 meter lang als één geheel verhuizen
