Is dit de meest nutteloze teaser-campagne ooit?

Karma Revero
Karma Revero

Vroeger trokken autofabrikanten bij een autoshow gewoon het doek van hun nieuwe auto. Mensen klapten, de pers maakte wat foto’s en dat was dat. Tegenwoordig moet elk nieuw model en elke facelift een eigen teasercampagne krijgen, die maanden van tevoren wordt gelanceerd. Al een jaar voordat het ontwerp van de nieuwe auto bekend is, worden we doodgegooid met onduidelijke foto’s van koplampen of deurgrepen. Lekker boeiend.

En Karma kan niet achterblijven

Karma Automotive, een nieuwe start-up op basis van wijlen Fisker Automotive, komt binnenkort met de Revero. Het is gewoon de Fisker Karma zoals we hem kennen, maar dan met iets betere techniek. Iedereen weet dus allang hoe dat ding eruit ziet. Toch test Karma nu met gecamoufleerde exemplaren op de openbare weg. Omdat logica. Het enige uiterlijke kenmerk dat wél nieuw is – de velgen – is naakt voor iedereen te zien. Op de site van Karma staan een boel duistere foto’s waarop je nét een paar detailtjes kunt ontwaren. Spannend zeg. Over een week wordt de Karma Revero onthuld. Laten we dan allemaal heel verrast reageren, anders is het zo ook zo sneu.

Hopelijk is de Karma Revero beter geslaagd dan de campagne eromheen. Immers, de Fisker, die je in Nederland toch nog regelmatig ziet rijden, was altijd een toffe auto en een prima aanvulling op het straatbeeld tussen alle grijze Golfjes. Daarbij: een alternatief voor de Model S is ook wel fijn.

Reacties
  1. jonathan zegt op 14 september 2016 om 17:36:

    Ik zie steeds vaker meisjes lopen met zo’n broek. Wel leuk, ik vind het een auto ook niet misstaan trouwens.

Geef een antwoord

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken