
3
Autonieuws
Een auto om mee op vakantie te gaan voor 6.000 euro: dit zijn de leukste opties
23 jun 2025 - 17:02 uur
23 juni 2025 - 17:02 uur
Skoda fabia 1.4 TDI van 2003 425000 reed als een zonnetje mocht alleen de stad niet in
Wij rijden met een vriendengroep al jaren 2 cv en die hebben al enkele keren het klokje rond gereden.
Hallo ik bezit een Mg zt diesel met 430.00 op de klok en nog steeds in prima conditie.
Mijn BMW 525 dts van 1997 1280000 km gereden en kan nog makkelijker 3000000 km bij op. Heeft alleen nog maar zijn onderhoud gehad
Mijn Volvo XC70 UIT 2005 heeft 780000KM Gedraaid voordat hij total loss werd gereden door een bestuurder die even niet oplette op de snelweg.
Inderdaad. Onverwoestbaar.. Zeker de mosellen tm 2001. Rijd zelf een 2001 en met 38000p op de teller op regulier onderhoud na nog geen probleem gehad. Blok is kurkdroog.
Mijn vader heeft een kandcruiser met 930000, nooit iets aan nog geen 2000 euro kosten gehad buiten het gewone onderhoud
Mijn Mazda 323 1.6i stond op 525000 km toen ik hem inruilde.
Mijn sprinter 318cdi draait ook al 385000 km mee.
Vw golf 4 bj 1999 op lpg g3 600000 km rijd nog alleen automaat word slechter dit jaar nieuwe apk alleen taatslagers afkeur
Bj 2011
Vw golf 4 bj 1999 op lpg g3 600000 km rijd nog alleen automaat word slechter dit jaar nieuwe apk alleen taatslagers afkeur
Vw polo tdi 1.2 bleumotion bijna 500000 km (gechipt)
Bj 2011
Mag hopen voor je dat je wiel lagers bedoeld. Weinig auto’s hebben een taatslager.
Heel veel auto’s hebben een taatslager. Dat is het bovenste lager in de veerpoot waardoor deze kan draaien en waardoor je dus kunt sturen.
Alleen noemen we dat een veerpootlager, maar het is een taatslager
Heb een Mitsubishi Carisma van 1997 met 378.000 op de teller, op lpg…
Mijn 206cc 2.0 op LPG uit 2002 heeft nu ook al 300.000 gedraaid.
In 2019 vakantie madera taxi w123 240d 1,7 miljoenWordt nog steeds ingezet als taxi
Ik had een Ford Kuga van 2009, 10 jaar mee gereden en had 435000km voordat ik hem verkocht omwille v bedrijfswagen. Beste auto ooit!
Als het een 2.5 motor was, dan was het een 5 cilinder van volvo 😉
Dan ben ik met mijn Daihatsu Cuore uit 2008 aardig op weg. Nog een kleine 10.000 km en er staat 250.000 km op de teller. En tot nu toe geen grote ongebruikelijke mankementen gehad. Enig minpuntje; hij lust geen E10 brandstof. Maar ik vind het geen slechte prestatie voor een driepitter van iets minder dan een liter.
Mijn Fiat Coupé is anders ook al halverwege.
Thee artikelen over auto’s die makkelijk meer dan 500k halen en dan niet de Volvo V70 noemen….
Ik rijdt nu een Kangoo met meer dan 500.000 km.
Mijn Land Cruiser HJ60 had 6 ton op de teller en die tijdens de 35 jaar dienst ongetwijfeld ook een paar keer naar beneden aangepast.
Ik heb een Audi A6 Allroad V6 TDI met 480.000 km.
Ik rijd wekelijks meermaals naar München, Stuttgart of Berlijn heen en weer.
Naast kleine reparaties weinig problemen, geen olieverbruik en nog steeds heel veel power.
Rij nagenoeg altijd vol gas autobahn.
Wel laat ik hem rustig koud draaien met tanken.
Enige nadeel Is de luchtvering.
Geen een auto haalt een hoge km stand als je met een koude motor vol gas naar de supermarkt toe rijd en terug
Ik mis de Mercedes series w123 en w124 . Had ooit een 250td station met 640.000 op de teller
124 diesel met meer dan 8 ton op de teller. De taxi’s reden ook allemaal meer dan 5 ton. Bijzonder dat deze dan niet vermeld worden
Hier in Frankrijk. Is gemiddeld 500.000 km. Mercedes. Kunnen rond de 900.000 rijden
Ja in Frankrijk rijden ze allemaal diesels.