
De twee meest ingrijpende designkenmerken van de nieuwe Porsche 911 zijn de grote zwarte kunststofpartijen op de voor en de achterbumper. De grille in de voorbumper lijkt hierdoor één groot open stuk en de achterbumper oogt heel wat langgerekter. Niet jouw smaak? Geen probleem. Speciaal voor jou heeft Porsche het SportDesign-pakket van 4.260 euro.
Het pakket plaatst de kentekenplaathouder hoger op de achterbumper, waardoor het grote oppervlak gebroken wordt en het geheel wat compacter lijkt. Ook wordt de achterste diffuser gevuld met twee gelakte elementen, waardoor ook dat deel wat minder massief overkomt.
De grille krijgt twee spijlen, waardoor de mond wat minder groot wordt en de 992 zelfs wat meer lijkt op zijn voorganger, de alom geliefde Porsche 911 991. In de galerij hierboven zie je een gele Porsche 911 mét het SportDesign-pakket en een rode zonder. Oordeel zelf maar.
Met dank aan Bart voor de tip!
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Nieuw Nürburgringrecord voor de kortste ronde?

De Marc Philip Gemballa Marsien ziet er ook in New York buitenaards uit

De Porsche 911 Sport Classic is de tofste 911 tot nu toe – op één dingetje na

Deze 911 RS-R rally-restomod is een Singer voor in de sneeuw

Dit is de enige RUF Ultimate ter wereld

Buitenspelen in de Audi RS 3, BMW M3, Porsche 911 en Lamborghini Aventador SVJ

Nieuw Nürburgringrecord voor de kortste ronde?

De Marc Philip Gemballa Marsien ziet er ook in New York buitenaards uit

Tweedehands auto kopen? Dit zijn onze absolute favorieten

Volkswagen CEO: ‘Audi en Porsche gaan Formule 1 in’

De Porsche 911 Sport Classic is de tofste 911 tot nu toe – op één dingetje na

Buitenspelen in de Audi RS 3, BMW M3, Porsche 911 en Lamborghini Aventador SVJ

De Marc Philip Gemballa Marsien ziet er ook in New York buitenaards uit

De Porsche 911 Sport Classic is de tofste 911 tot nu toe – op één dingetje na

Aston Martin DB11 AMR vs Porsche 911 Turbo S vs Bentley Continental GT V8 vs Ferrari Roma

Dit is de Techart Porsche 911 Turbo van DJ La Fuente

Porsche 911 GTS (992)

Audi R8 verliest een wiel op de Nürburgring, maar rijdt gewoon door

Man vergeet koppelingspedaal bij starten en crasht zijn Audi R8 tegen zijn huis

Het record voor de duurste auto ooit verkocht is naar verluidt verpletterd

Is de Aston Martin V12 Vantage wel spannend genoeg?

Je kunt nu een Ford Mustang met 900+ pk huren voor je roadtrip door Amerika

Deze Ferrari F355 kreeg race-onderdelen en wordt gebruikt als daily driver

Waarom het zonde is dat Audi SQ5 Sportback TDI (net als alle Audi-diesels) geschrapt is

Audi R8 verliest een wiel op de Nürburgring, maar rijdt gewoon door

Man vergeet koppelingspedaal bij starten en crasht zijn Audi R8 tegen zijn huis

Nooit eerder getoonde Volkswagen Golf 8 TCR duikt op in loods

Het record voor de duurste auto ooit verkocht is naar verluidt verpletterd

Zo maak je een daily driver (met de bijbehorende viezigheid) goed schoon

Waarom het zonde is dat Audi SQ5 Sportback TDI (net als alle Audi-diesels) geschrapt is

Waarom auto’s soms moeilijk in de eerste versnelling gaan (als ze net niet helemaal stilstaan)

Maserati overwoog in 2000 een personenbusje met de naam Buran

Je kunt oude Volvo V70-ambulances kopen om een toffe camper van te maken

Nürburgring-museum geeft Sabine Schmitz een eigen expositie

Reacties