
Na een lange lijdensweg gaf Saab er onlangs (voorlopig?) de brui aan, maar dat wil niet zeggen dat de fans van het merk zich er zomaar bij neerleggen. Onder het ietwat enge motto ‘we are many, we are Saab’ worden overal ter wereld bijeenkomsten voor en door Saab-rijders georganiseerd op 14 en 15 januari. Zodat iedereen goed begrijpt dat het merk stiekem nog lang niet dood is.
Momenteel staan er in 32 landen maar liefst 63 Saab-evenementen op de planning. In Nederland wordt er op 15 januari een meeting gehouden op Vliegveld Valkenburg bij Leiden. Geïnteresseerden kunnen zich opgeven via outside-saab.com; tot nu toe zijn er al zo’n 330 deelnemers genoteerd.
Dus heb je een Saab of draag je het merk op een andere manier een warm hart toe: geef jezelf op en zorg dat je erbij bent op 15 januari!
Meer van TopGear


Deze zeven briljante auto’s konden hun merk niet redden

Deze Saab meer dan 1 miljoen kilometer is (helaas) een groot mysterie

Is zo’n iconische Saab 9-5 na 14 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Niemand weet wat er met deze Saab is gebeurd, want hij kan niet gecrasht zijn op de Nürburgring

Waarom bouwde Saab nooit een auto die zo cool was als de 9-X?

We hebben goed nieuws voor liefhebbers van de Volvo XC90 met benzinemotor

Dringende oproep: remmen bij ‘het veiligste merk ter wereld’ kunnen er plotseling helemaal mee ophouden

Als je nu een Volvo van 83.500 euro koopt, krijg je een auto die helemaal niet af is

Nederlands bedrijf bouwt populaire Volvo om naar EV, voor een bizar hoge prijs (maar voor ondernemers kan het interessant zijn)

De 240 is na 30+ jaar ingehaald als bestverkochte Volvo ooit – dit is de nieuwe recordhouder

2,5 miljoen bestaande Volvo-klanten krijgen gratis een upgrade voor hun auto

Hier kunt je nu al de volledige kaart van GTA 6 bekijken, ruim voordat de game uitkomt

Laat die gebruikte BMW 3-serie staan en koop een andere sedan met 260 pk voor slechts 6.000 euro

‘Waarom hebben auto’s nooit een V4-motor, maar motorfietsen wel?’

In Noorwegen komt nóg een grootste tunnel in zijn soort, maar niet voor auto’s of treinen

Kijk hoe de Duitsers een brug van 70 meter hoog en 485 meter lang als één geheel verhuizen
