
Volkswagen produceerde in 2003 best wat Bora’s (of Jetta’s, zoals ze in Noord-Amerika heten). Als je je zwarte sedan, zonder enkel onderscheidend vermogen op een grijs interieuronderdeel na, wilt verkopen, moet je zelf iets unieks doen. Bijvoorbeeld een hilarische reclame maken.
De Canadees Daniel Tillotson maakte een YouTube-commercial voor zijn ‘te dure, zestien jaar oude sedan’. De video is zo droog als je nu hoopt. Het is dezelfde gast die de heerlijke video ‘When you have to drive an automatic‘ maakte. Oh, en hoe blij hij met de Bora is? Check zijn tweede video ook maar.
Volkswagen Bora verkopen met hilarische reclame
Onderhoud voor Volkswagen Bora
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Nieuwe Bora is eveneens Chinese VW

Waarom de nieuwe VW California-camper niet 35.000 euro goedkoper wordt (net als de Multivan)




Volkswagen moet de eerste Nederlander betalen voor een sjoemeldiesel



Het grootste festival voor Volkwagen-busjes is terug (en je mag zonder busje komen)


Waarom Volkswagen na een omzet van 74 miljard ook nog 1,2 miljard subsidie krijgt




Waarom deze VW Golf GTI wel legaal met kleine kentekenplaten mag rijden



De nieuwe Volkswagen ID.2All heeft de tellers van de Golf 1 of Kever



Dit Nederlandse bedrijf verkoopt volledig vernieuwde Lancia Delta’s met 400 pk




Waarom deze VW Golf GTI wel legaal met kleine kentekenplaten mag rijden


Subaru WRX STi met Ferrari V8 klinkt hemels


Dit zijn alle elektrische stationwagens die nu of binnenkort te koop zijn


Voel je maar oud: De Volkswagen Golf 5 werd alweer 20 jaar geleden geïntroduceerd


Alfa Romeo wil weer een nieuwe Alfetta bouwen (als een fastback of hatchback)


Mercedes-AMG C 63 S E Performance review: Hoe rijdt PHEV-AMG met viercilinder?




Waarom de nieuwe VW California-camper niet 35.000 euro goedkoper wordt (net als de Multivan)




Volkswagen moet de eerste Nederlander betalen voor een sjoemeldiesel



Het grootste festival voor Volkwagen-busjes is terug (en je mag zonder busje komen)




Waarom deze VW Golf GTI wel legaal met kleine kentekenplaten mag rijden



De nieuwe Volkswagen ID.2All heeft de tellers van de Golf 1 of Kever



Dit Nederlandse bedrijf verkoopt volledig vernieuwde Lancia Delta’s met 400 pk


Mag een vrachtwagen zonder oplegger wel harder dan 80 km/u?


Beide rijbanen van de A2 rijden nu richting Utrecht vanwege wegafsluiting


Frankrijk schaft trajectcontroles af omdat ze te goed werken




Waarom de nieuwe VW California-camper niet 35.000 euro goedkoper wordt (net als de Multivan)




Reacties