FAQ: Veelgestelde vragen

Hieronder vind je, op alfabetische volgorde, veelgestelde vragen. Bekijk of de vraag die jij hebt ertussen zit.

Ben je abonnee dan kun je hier inloggen met je mailadres en wachtwoord om daar zaken aan te passen en te bekijken. Bijvoorbeeld je abonnementsduur, je adres wijzigen, facturen bekijken, TopGear Magazine digitaal lezen en meer. Heb je nog geen wachtwoord of ben je die vergeten, geen probleem, klik hier en geef je mailadres op, sturen wij je een mail met een link om je wachtwoord (opnieuw) in te stellen.

Abonnementen van TopGear: welke zijn er?

We hebben diverse vormen en aanbiedingen, en die vind je hier.

Adres wijzigen: hoe doe ik dat?

Ben je abonnee, log in op jouw pagina bij ons en regel het daar! Lukt inloggen niet, kijk hieronder bij Inloggen lukt niet wat je het snelst kunt doen om wél te kunnen inloggen.

Bestelling-status

Kocht je een los item – bijvoorbeeld een los nummer of een giftbox – dan kreeg je van ons een bevestigingsmail. Log hier in met je mailadres om de status te bekijken, de factuur of anderzins. Heb je nog geen wachtwoord om in te loggen, maak die dan eerst hier aan.

Bevestigingsmail abonnement niet ontvangen: waar vind ik die?

Mocht je nog geen bevestiging van een afgesloten abonnement of bestelling ontvangen hebben; dat kan soms even duren (tot wel 24 uur) of soms zit ie in je spambox. Na 24 uur nog niks gezien, mail ons dan op service@topgear.nl met je naam, adres en wat je besteld had.

Bezorging: hoe meld ik dat dat misging?

Is er iets misgegaan bij de bezorging? Balen, lossen we voor je op! Stuur even een mail met je NAW-gegevens, wat er mis ging en met welk nummer, dan hoor je snel van ons. De mail mag naar service@topgear.nl.

Digitaal lezen (desktop, tablet of smartphone): hoe doe ik dat?

Heb je een abonnement, dan kun je TopGear Magazine ook digitaal lezen. Handig toch? Even inloggen of onze app downloaden en klaar. Je vindt alle informatie erover hier.

Als je in de app-store van Apple of Google een los nummer hebt gekocht, dan staat dat nummer ALLEEN op je mobiel of tablet, niet in de desktop-app. De aankoop is dan ook via Apple of Google gegaan en vind je daarom ook niet terug op je persoonlijke pagina bij TopGear. Wel – als het goed is – bij het account dat je hebt bij Apple of Google. Dat geneuzel omzeilen? Bestel gewoon hier losse nummers, dan komt alles goed en kun je het overal lezen.

Duur/looptijd van een abonnement: waar vind ik die?

De duur of looptijd hangt af van welk abonnement je koos of kiest. Meestal is het een jaar, soms twee jaar of een half jaar. Je kunt altijd elke maand opzeggen met één telefoontje nadat je eerste abonnementsperiode is verstreken. Dus kies je bijvoorbeeld een jaarabonnement met dikke korting of een fraai cadeau, dan duurt dat abonnement een jaar (want daarvoor kreeg je die dikke korting of dat fraaie cadeau). Dat wordt daarna automatisch met een jaar verlengd, maar vanaf dat moment kun je dus ook elke maand opzeggen.

Kijk hier welke vormen we nu hebben of log hier in op jouw pagina: daar vind je je abonnement, de looptijd en meer.

Inloggen lukt niet: wat gaat er mis?

Je kunt bij ons inloggen als je een abonnement hebt. Krijg je de melding dat je mailadres niet bekend is bij ons, activeer dan je account eenmalig hier. Werkt je wachtwoord niet of heb je er geen, reset ‘m dan hier. Voor jouw veiligheid krijg je altijd van ons een mail op het opgegeven mailadres met een link om je wachtwoordwijziging door te voeren. Hou dus ook even je spambox in de gaten.

Opzeggen: hoe doe ik dat?

Ah nee toch? Maar het kan wel: stuur een mail met je naam, adres én de gewenste opzegdatum naar service@topgear.nl of bel die gegevens door via +31 20 760 12 36 (op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur). Je opzegging wordt dan direct verwerkt. En mocht je op een later moment weer abonnee willen worden dan ontvangen we je uiteraard weer met open armen!

Oud nummer, jaarboek of special (na)bestellen: waar kan dat?

Dat kan altijd. Ga naar onze webshop en blader naar wat jij wilt (na)bestellen. Staat het er niet bij, dan is die editie uitverkocht. Misschien heeft je tandarts ‘m dan nog liggen…

Verschijning TopGear: wanneer komt het nieuwe nummer?

TopGear Magazine verschijnt elke vierde donderdag van de maand in de winkel, dus als abonnee heb je ‘m dan ook in je bus. Het laatste nummer dat verscheen (en alles daarvoor) vind je hier.

Wachtwoord vergeten / geen wachtwoord: waar maak ik een nieuwe aan?

Dat vergeten gebeurt ons ook vaak, maar geef hier je mailadres op en wij sturen je een mail met een link om je wachtwoord te resetten. Let op: gebruik hier wel je mailadres dat je ons opgaf bij het afsluiten van je abonnement.

Staat je vraag niet in bovenstaande lijst met veelgestelde vragen, neem dan gerust contact met ons op via service@topgear.nl of bel +31 20 760 12 36 (op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur).