
Ja, dit is een Aston Martin Vantage AMR Pro die je op de openbare weg mag rijden zonder dat die direct in beslag wordt genomen door ome agent. Wel wensen we je veel succes met drempels en kuilen in de weg, want bodemvrijheid kent deze AMR Pro niet. Een extra grote bocht maken om fietsers heen is ook wel handig. De vleugel is zo groot dat je er waarschijnlijk een vliegbrevet voor nodig hebt.
We adviseren je van te voren even aan appje te sturen in de buurtap. Je omwonenden zijn wel een waarschuwing verschuldigd voordat je de V8 in de ochtend start. Onder de kap ligt de bekende 4,7-liter V8 met 516 pk. Dat vermogen hoor je uit beide uitlaten komen die niet veel dempende werking hebben bij een AMR Pro. Een sprintje naar de 100 km/u kost je net iets minder dan vier seconden, als je tractie hebt natuurlijk.
Hoe wild de Aston Martin Vantage AMR Pro er van de buitenkant uit ziet, zo bescheiden is het interieur. Oké, er zit een rolkooi in, maar verder oogt het interieur erg luxe. Er is een normaal stuur en een deftig middenconsole met zelfs een bekerhouder en USB-C-poorten. Het alcantara ziet er nog zo goed als nieuw uit. Dat komt doordat het dat ook is. Er is nog geen 190 kilometer in gereden.
Wat kost de Aston Martin Vantage AMR Pro?
Denk je nu, ik wil een lastpost zijn voor mijn buren of ik wil gewoon een unieke auto hebben, dan is dit je kans. De Aston Martin Vantage AMR Pro staat te koop in Engeland bij H.R.Owen. Even wachten tot de pond goed staat ten opzichte van de euro en hij kost je iets meer dan 7 ton. Dan heb je wel een vechtmachine die je mag gebruiken op de openbare weg, om mee te cruisen natuurlijk.
Meer van TopGear


Is de Aston Martin Vantage eindelijk beter dan de Porsche 911 Turbo S?

Speed Week 2024: coupés op het circuit

Is deze nieuwe AM Vantage F1-safetycar wel snel genoeg voor Max Verstappen?

De nieuwe Aston Martin Vantage is krachtiger dan de 911 Turbo S

Aston Martin verdient leuk aan de F1, maar niet per se aan het raceteam

Apple CarPlay Ultra is eindelijk hier: dit is er allemaal anders

Er is maar één SUV sneller dan de nieuwe Aston Martin DBX S (maar die is niet cooler)

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

De TopGear Aston Martin Special is uit!

Wat zou jij over hebben voor deze originele Aston Martin Cygnet met V8?

Rijke klanten haten elektrische auto’s, willen alsnog een V8 (of V12)

De Nederlandse overheid verkoopt een auto van 327.000 euro (voor een prikkie?)

Dit merk verkoopt bijna geen auto’s meer, en toch gaat het beter dan ooit

Jaguar neemt opmerkelijke maatregel na enorme kritiek op reclamecampagne (die stiekem dus wel werkte)

Er is maar één SUV sneller dan de nieuwe Aston Martin DBX S (maar die is niet cooler)

Op deze bizarre wijze kun je je eigen gestolen auto weer terugkopen

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Komt er nog een Bugatti Tourbillon zonder hybride aandrijflijn?

Waarom de nieuwe Bugatti Tourbillon geen turbo’s heeft (terwijl de Chiron er vier had)

Waarom de baas van Bugatti nog nooit in de Bolide met 1.600 pk heeft gereden

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Van deze toffe auto was je allang vergeten dat ie bestond, maar hij is nu verrassend betaalbaar

Ga even zitten, er is slecht nieuws: de eerste elektrische Ferrari wordt niet dit jaar onthuld

Waarom sommige mensen hun bluetooth uitzetten voordat ze (te) hard gaan rijden

Het einde van Audi? Als je alleen naar deze cijfers kijkt, kan Volkswagen beter stoppen met het merk

In het buitenland kun je straks een snelheidsbord met groene rand tegenkomen – dit betekent het

De toekomst is elektrisch? Dit automerk doet grootste investering in V8-motoren ooit

De grote baas van Bugatti rijdt een oude VW Golf, maar als je de auto ziet, snap je gelijk waarom
