
Als jezelfrespecterende Instagram-influencer (waarbij het niet uitmaakt dat het papa’s of mama’s geld is), kun je het natuurlijk niet hebben dat je horloge niet lekker matcht met je Bugatti Chiron Sport. Je gaat toch ook niet naar buiten als de sjaal van je trillende rat-hondje niet bij jouw muts past? Barbaar. Een probleem dat je, in vergelijking met de Chiron-prijs, voor een schijntje kunt oplossen.
Voor 300.000 dollar (240.000 euro) scoor je dit exclusieve horloge: de Bugatti Type 390 Special Edition. Zo word je tenminste niet uitgelachen door de andere rijke kinders van Instagram. Voor hetzelfde geld heb je overigens ook een Ferrari California T, twee M3’s, een 911 Turbo of eigenlijk haast elke sub-supercar. Maar waarom zou je die dubbel willen – je hebt ze immers al.
Dit exemplaar van de Bugatti Type 390 Special Edition past bij de rode Chiron Sport die je zag op de Autosalon van Genève. Bestel je jouw W16-hypercar in een andere kleurstelling, dan beweegt horlogemaker Parmigiani met je mee. En de prijs ook, waarschijnlijk. Omhoog.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear





Dit kost het als je de sleutel van je Bugatti Chiron kwijtraakt



Bugatti Chiron Profilée: De laatste W16 ooit kan van jou zijn



Is de Bugatti Chiron sneller dan een Tesla of Lucid in een dragrace?


Bugatti Chiron Pur Sport drift zijn banden aan gruzelementen


Experiment: Hoeveel bieden opkoopwebsites voor de duurste auto van Nederland?





De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag




Dit kost het als je de sleutel van je Bugatti Chiron kwijtraakt



De oude Le Mans-kleuren van Bugatti staan de Centodieci erg goed


Waarom 2022 een recordjaar was voor de allerduurste automerken ter wereld



Bugatti Chiron Profilée: De laatste W16 ooit kan van jou zijn



Is de Bugatti Chiron sneller dan een Tesla of Lucid in een dragrace?





De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag


Alle verschillen tussen de Mitsubishi ASX en Renault Captur (was de designer echt zo lui?)




Dit kost het als je de sleutel van je Bugatti Chiron kwijtraakt


Peugeot e-3008 komt later dit jaar, rijdt 700 kilometer op een acculading



De oude Le Mans-kleuren van Bugatti staan de Centodieci erg goed


Alpine A110 R: 1e rij-indruk



Lamborghini Invencible en Auténtica zijn de laatste V12’s zonder hybride


Dit koolstofvezelpakket voor de Porsche 911 Turbo S is vrij kostbaar





De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag


Rijden met de Porsche 911 Dakar in de woestijn en in de sneeuw


Deze SR10 XXR is een nog snellere Radical


De Bizzarrini Giotto is een Italiaanse supercar zoals die zou moeten zijn


Kun je straks je elektrische BMW naar benzine laten ruiken?


De elektrische Volkswagen ID. Buzz is de nieuwe auto van de Wegenwacht


Rijdt Max Verstappen straks in een elektrische Ford F-150 Lightning met 1.400+ pk?



Lamborghini Invencible en Auténtica zijn de laatste V12’s zonder hybride


Waarom is er geen maximumsnelheid op de Duitse Autobahn? En waarom hier wel?


Reacties