De een houdt van vissen en de andere (m/v) draagt graag hoge hakken in het weekend. Iedereen heeft een hobby nodig. Bij Classic Youngtimers Consultancy houden ze er een andere bijzondere hobby op na. Zij maken graag offroad-voertuigen van auto’s die niet offroad horen te gaan. Zo bouwden ze al eerder een Bentley Continental Offroad en een Lamborghini Gallardo Offroad. En nu is hier de Nissan GT-R Offroad.

Met vierwielaandrijving komt de Nissan GT-R al uit de fabriek rollen, dat scheelt al. Het buikje van de Nissan GT-R Offroad hangt 12 centimeter hoger boven de grond dankzij nieuwe vering en een herziene ophanging. De verhoging creëert ruimte voor grotere offroad-banden die schuilen onder spatbordverbreders. De wielkuipen zelf worden eveneens aangepakt om ervoor te zorgen dat de wielen genoeg bewegingsruimte hebben tijdens het ruigere offroadwerk.

Een offroad-conversie is niet compleet zonder een ledbar op het dak en nieuwe ledlampen in de bumpers. Op het dak monteerde Classic Youngtimers gelijk een speciale drager voor het reservewiel en op maat gemaakte dakdragers voor alle andere troep die je mee wilt nemen de wildernis in. Om het feest af te maken, verhoogde ze het vermogen van de 3,8-liter V6 in de Nissan GT-R Offroad naar meer dan 600 pk en lieten ze een wrap aanbrengen. De prijs is 95.000 euro. Haal jij hem op in Uden?

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)

Meer van TopGear