Tata wie? Nou, de Nano, dat belachelijk goedkope autootje (1.500 euro) waarmee India zichzelf wel even zou mobiliseren. Dat lukte een tijdlang aardig, maar de Nano blijkt regelmatig spontaan op een Ferrari 458 Italia-achtige wijze te ontvlammen. Dus is de verkoop dramatisch gekelderd en is het vooruitzicht voor het karretje niet al te rooskleurig.
Daarom heeft miljardenbedrijf Tata eens diep in haar binnenzak gegraven, waar ze juweliersmerk Titan nog hadden rondslingeren. Een submerk daarvan, met de illustere naam Goldplus, lanceerde een campagne waarbij men ideeën kon insturen voor een volledig gepimpte glim-Nano. Je raadt het al: het ontwerp dat je hier ziet, heeft gewonnen, en zal vanaf april/mei 2011 in beperkte oplage gemaakt worden.
Mocht je dus een extreem goedkope auto willen, die niet zo extreem goedkoop meer is omdat ie in een smakeloos badje van goud is ondergedompeld, dan weet je waar je moet zijn. Wel een brandblusser paraat houden.
Reacties