
In juni 2015 bestaat TopGear 10 jaar in Nederland en dat vieren we graag met jou! Jij maakt kans* op een jaar lang rijden in deze Audi TT 2.0 TFSI Pro Line S – op de benzine na is alles voor je betaald.
Wil jij weten hoe je een jaar lang kunt genieten van deze Audi TT? In ons jubileumnummer, dat 18 juni a.s. in de winkel ligt, lees je er alles over!
Specs: Audi TT 2.0 TFSI
Uitvoering: 2.0 TFSI Pro Line S
Motor: 1.984 cc, viercilinder turbo, 230 pk, 370 Nm
Prestaties: 0-100 km/u in 6,0 s, top 250 km/u
Verbruik (gemiddeld): 5,9 l/100 km
CO2-uitstoot (gemiddeld): 137 g/km
* Om in aanmerking te komen voor deze prijs moet je een rijbewijs hebben. De winnaar krijgt de auto voor een jaar kosteloos ter beschikking: dus dit is inclusief verzekering, wegenbelasting, kansspelbelasting en regulier onderhoud. Wat je zelf moet betalen is: brandstof, eigen risico bij eventuele schade en kosten voortvloeiend uit verkeersovertredingen. Alle specifieke voorwaarden lees je in ons jubileumnummer.


Audi TT (2024) vs Audi TT (1999): Dit hebben de eerste en laatste Audi TT gemeen

Is dit dan echt de laatste uitvoering van de Audi TT?

Rust in vrede: De Audi TT krijgt een speciale Final Edition

Audi TT RS Iconic Edition krijgt een dikke bodykit vanuit de fabriek

Audi TT RS Roadster

Audi vindt de stengel achter het stuur opnieuw uit – zo werkt de nieuwe richtingaanwijzer

Audi gelooft ineens minder in elektrische auto’s, gaat 10 jaar langer door met verbrandingsmotoren

Met de nieuwe Audi Q3 hoef je eigenlijk nooit meer te tanken

Dit is de nieuwe auto van Koning Willem-Alexander (en die is bijzonderder dan het lijkt)

Waarom je de Macan niet een dure Audi met een Porsche-koets mag noemen

Is zo’n briljante Audi R8 na 19 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Deze schitterende Jaguar heeft een bijzondere verrassing onder de motorkap en het is geen elektromotor

Een van de (geflopte) droomauto’s van vroeger is nu extreem betaalbaar geworden

De Morgan Supersport gaat enorm met zijn tijd mee, maar rijdt het nog als een echte Morgan? (review)

Deze Porsche krijgt 272 pk extra maar de tuner is één belangrijk iets vergeten

Deze foute Mercedes ziet er waardeloos uit, maar is eigenlijk heel erg duur

Lotus Emira Turbo is trager dan ooit, maar daardoor ook beter

Audi vindt de stengel achter het stuur opnieuw uit – zo werkt de nieuwe richtingaanwijzer

Dit rijdende kunstwerk met tentdak is smaakloos, maar haalt wel 250 km/u

Audi gelooft ineens minder in elektrische auto’s, gaat 10 jaar langer door met verbrandingsmotoren

Met de nieuwe Audi Q3 hoef je eigenlijk nooit meer te tanken

De BMW M5 is een stuk lichter geworden, maar dat gaat wel gepaard met lelijkheid

De snelste Volkswagen aller tijden is niet eens de duurste (of de sterkste)

TopGear Magazine 240 is uit!

TopGear Magazine 239 is uit!

TopGear Magazine 238 is uit!

TopGear Magazine 237 is uit!

TopGear Magazine 236 is uit!
