
In juni 2015 bestaat TopGear 10 jaar in Nederland en dat vieren we graag met jou! Jij maakt kans* op een jaar lang rijden in deze Audi TT 2.0 TFSI Pro Line S – op de benzine na is alles voor je betaald.
Wil jij weten hoe je een jaar lang kunt genieten van deze Audi TT? In ons jubileumnummer, dat 18 juni a.s. in de winkel ligt, lees je er alles over!
Specs: Audi TT 2.0 TFSI
Uitvoering: 2.0 TFSI Pro Line S
Motor: 1.984 cc, viercilinder turbo, 230 pk, 370 Nm
Prestaties: 0-100 km/u in 6,0 s, top 250 km/u
Verbruik (gemiddeld): 5,9 l/100 km
CO2-uitstoot (gemiddeld): 137 g/km
* Om in aanmerking te komen voor deze prijs moet je een rijbewijs hebben. De winnaar krijgt de auto voor een jaar kosteloos ter beschikking: dus dit is inclusief verzekering, wegenbelasting, kansspelbelasting en regulier onderhoud. Wat je zelf moet betalen is: brandstof, eigen risico bij eventuele schade en kosten voortvloeiend uit verkeersovertredingen. Alle specifieke voorwaarden lees je in ons jubileumnummer.


Audi TT (2024) vs Audi TT (1999): Dit hebben de eerste en laatste Audi TT gemeen

Is dit dan echt de laatste uitvoering van de Audi TT?

Rust in vrede: De Audi TT krijgt een speciale Final Edition

Audi TT RS Iconic Edition krijgt een dikke bodykit vanuit de fabriek

Audi TT RS Roadster

Met de nieuwe Audi Q3 hoef je eigenlijk nooit meer te tanken

Dit lijkt misschien op een neppe RS 4, maar hij is echt door Audi gebouwd (en kost een stuk minder)

Is de nieuwe Audi A5 Avant de moeite waard om er een SUV voor te laten staan? (review)

Je verwacht het niet, maar deze bijna nieuwe Audi A8 (met W12) is nu ineens een heel verstandige aankoop

Audi vindt de stengel achter het stuur opnieuw uit – zo werkt de nieuwe richtingaanwijzer

Audi gelooft ineens minder in elektrische auto’s, gaat 10 jaar langer door met verbrandingsmotoren

De Brabus 1000 is sneller dan menig Ferrari, maar heeft nog één groot voordeel

Wie bouwt de beste cabrio met V8 – Ferrari of Aston Martin?

Deze nieuwe Lexus LC 500 Pinnacle Edition heeft misschien wel de minst mooie spoiler van dit moment

Voor een paar duizend euro maak je de goedkoopste Porsche 911 net zo snel als de duurste

Zo klinkt het als je voor 5.000 euro een Volkswagen Phaeton W12 koopt en de dempers verwijdert

De Porsche 911 Turbo 50 Years kost een ton meer dan een gewone, is ie dat waard? (review)

10 jaar lang was dit de bestverkochte auto van Nederland, gaat dat nu weer lukken?

Kan een lelijke auto mooier worden als je deze lelijker maakt?

Elektrische BMW’s gaan binnenkort geweldig klinken (zodat jij er ook een wilt kopen)

De Brabus 1000 is sneller dan menig Ferrari, maar heeft nog één groot voordeel

De BMW M5 (E39) had bijna niet die heerlijke V8 gehad – dit is het verhaal

Als je goedkoop boodschappen wil doen in Duitsland, heb je aan je rijbewijs niet voldoende

TopGear Magazine 242 is uit!

TopGear Magazine 241 is uit!

TopGear Magazine 240 is uit!

TopGear Magazine 239 is uit!

TopGear Magazine 238 is uit!
