Apollo Intensa Emozione komt als racer

Trommelvliezen rondom de Lausitzring werden aangenaam bejegend

Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer splitter
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer splitter
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer diffuser
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione interieur
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione laptop computer
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione truck vrachtwagen
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer motor zaklamp
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer zonsondergang
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer interieur
Foto('s): G.F. WilliamsApollo Intensa Emozione racer pitstraat zonsondergang
Apollo Intensa Emozione racer
Apollo Intensa Emozione racer splitter
Apollo Intensa Emozione racer
Apollo Intensa Emozione racer splitter
Apollo Intensa Emozione racer diffuser
Apollo Intensa Emozione interieur
Apollo Intensa Emozione laptop computer
Apollo Intensa Emozione racer
Apollo Intensa Emozione racer
Apollo Intensa Emozione racer
Apollo Intensa Emozione truck vrachtwagen
Apollo Intensa Emozione racer motor zaklamp
Apollo Intensa Emozione racer zonsondergang
Apollo Intensa Emozione racer interieur
Apollo Intensa Emozione racer pitstraat zonsondergang

Het laatste wat we hoorden over de Apollo Intensa Emozione is dat het merk een samenwerking aanging met het team achter de dominerende Mercedes CLK-GTR uit de jaren 1990. Het Duitse HWA AG haakte aan bij de ontwikkeling. Het verhaal is inmiddels verder ontwikkeld. Ontwikkeld in iets met meer geluid, meer vleugels en nog meer visuele agressie.

De al knotsgekke Apollo Intensa Emozione komt ook als hardcore circuit-uitvoering. Op de Lausitzring, een circuit in Duitsland, was Apollo druk aan het testen met de V12-hypercar. Vooral de hitteafvoer en de aerodynamica van de Apollo Intensa Emozione werden op de pijnbank gelegd. Alles moet voldoen aan de hoogst stelbare eisen.

Gezien de monteur die op de splitter staat, garanderen we je dat er geen gebrek aan downforce zal zijn. Een circuit-versie van een hypercar die je – onder meer door zijn decibels – al nauwelijks een straatauto kunt noemen? Beter ga je goede vrienden worden met de persoon achter de decibelmeter op het Circuit Zandvoort.

Reacties

Geef een antwoord

(verplicht)

Het nieuwste van TopGear

Autonieuws

TopGear Nederland

Automerken