
Teasers zijn vervelend. Vroeger was het nog wel eens grappig om eerst een koplamp te zien voordat het doek van de hele Ferrari werd getrokken, maar sinds elk huis-tuin-en-keukenmerk denkt dat ze ons wel even vijf maanden aan het lijntje kunnen houden door steeds weer een extra schroefje van hun nieuwe model te onthullen komt de hele teaserbusiness ons aanzienlijk de strot uit.
Hier weer zoiets waarvan de Stig spontaan een barst in zijn vizier krijgt. Citroën gaat binnenkort lekker upmarket doen met haar DS3 en heeft de iets grotere DS4 al in de startblokken staan. Om dat model zo langzaam mogelijk te introduceren hebben ze iets bedacht: geen eindeloze onduidelijke detailfoto’s, maar een plaatje van de hele auto waarop ze steeds een stukje minder hebben weggephotoshopt. Gisteren zagen we bijvoorbeeld alleen de velgen en de grille, vandaag ook een koplamp en een voorruit. Hou ons vast, we kunnen niet langer wachten.
De eerstvolgende keer dat we over de Citroën DS4 schrijven zal zijn wanneer we de hele auto kunnen zien, met volwaardige foto’s van voor- en achterkant en interieur. Tot die tijd teasen ze maar lekker verder bij Citroën, gaan wij ondertussen wel wat anders doen.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Citroën DS4 Racing, zonder oranje

Autotest: Citroën DS4 THP 200 Sport Chic
Citroën DS4 Racing wordt hybride?

Voilà: Citroën DS4!

Citroën DS High Rider Concept

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

Is de nieuwe C3 Aircross slim en raar genoeg om een echte Citroën te zijn? (review)

Je kunt nu een piepkleine ribbelbus kopen (maar schrik niet van de prijs)

De Citroën 2CV keert terug en zou heel betaalbaar moeten worden

Dit keurige interieur hoort bij de smerigste auto die je nu (voor weinig?) kunt kopen

Jazeker, dit moet moet op een eend lijken, alleen zien wij het niet

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

De Alpine A290 is in Nederland: dit moet je weten

De sportuitlaat op een Bugatti kost meer dan een nieuwe (dikke) Porsche 911

Peugeot komt terug met snelle modellen op basis van de E-3008 en E-5008

In deze Europese hoofdstad kun je een boete krijgen, als je met te weinig mensen in de auto zit

Renault overweegt pedalen uit auto’s te halen, en de reden is best begrijpelijk

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Ook de Koninklijke Marechaussee wil overstappen op nieuwe (en snellere) BMW’s

Deze leuke auto’s worden bijna de helft (!) goedkoper als de nieuwe belastingregels doorgaan

BPM moet verdwijnen: worden Mustangs en M4’s eindelijk goedkoper in Nederland?

Nieuwe Mercedes CLA weegt leeg meer dan dikke S-Klasse
