
Teasers zijn vervelend. Vroeger was het nog wel eens grappig om eerst een koplamp te zien voordat het doek van de hele Ferrari werd getrokken, maar sinds elk huis-tuin-en-keukenmerk denkt dat ze ons wel even vijf maanden aan het lijntje kunnen houden door steeds weer een extra schroefje van hun nieuwe model te onthullen komt de hele teaserbusiness ons aanzienlijk de strot uit.
Hier weer zoiets waarvan de Stig spontaan een barst in zijn vizier krijgt. Citroën gaat binnenkort lekker upmarket doen met haar DS3 en heeft de iets grotere DS4 al in de startblokken staan. Om dat model zo langzaam mogelijk te introduceren hebben ze iets bedacht: geen eindeloze onduidelijke detailfoto’s, maar een plaatje van de hele auto waarop ze steeds een stukje minder hebben weggephotoshopt. Gisteren zagen we bijvoorbeeld alleen de velgen en de grille, vandaag ook een koplamp en een voorruit. Hou ons vast, we kunnen niet langer wachten.
De eerstvolgende keer dat we over de Citroën DS4 schrijven zal zijn wanneer we de hele auto kunnen zien, met volwaardige foto’s van voor- en achterkant en interieur. Tot die tijd teasen ze maar lekker verder bij Citroën, gaan wij ondertussen wel wat anders doen.
Meer van TopGear


Citroën DS4 Racing, zonder oranje

Autotest: Citroën DS4 THP 200 Sport Chic
Citroën DS4 Racing wordt hybride?

Voilà: Citroën DS4!

Citroën DS High Rider Concept

De nieuwe Citroën C5 Aircross is zonder twijfel de meest Franse Franse auto ooit

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

Is de nieuwe C3 Aircross slim en raar genoeg om een echte Citroën te zijn? (review)

Je kunt nu een piepkleine ribbelbus kopen (maar schrik niet van de prijs)

De Citroën 2CV keert terug en zou heel betaalbaar moeten worden

Dit keurige interieur hoort bij de smerigste auto die je nu (voor weinig?) kunt kopen

Zal de Alpine A390 een leuke elektrische crossover zijn?

Komt er nog een Bugatti Tourbillon zonder hybride aandrijflijn?

Waarom de nieuwe Bugatti Tourbillon geen turbo’s heeft (terwijl de Chiron er vier had)

Waarom de baas van Bugatti nog nooit in de Bolide met 1.600 pk heeft gereden

Deze auto heeft een van de slechtste reputaties ooit, maar is juist onverwoestbaar

De toffe Renault 4 is nog toffer geworden, met steelies uiteraard

Fred (37) komt helemaal tot rust als hij 3 uur op een vastgeroest moertje staat te vloeken

Wist je dat er een groot verschil is tussen ‘Bimmer’ en ‘Beemer’ als je op een hippe manier ‘BMW’ wilt zeggen?

Bij jouw toekomstige auto zit dit onderdeel mogelijk in je wielen

Blijkbaar maakt iedereen deze simpele fout als ze een nieuwe auto kopen (en dat is niet goed voor je motor)

Waarom het een goed idee kan zijn om deze maand nog snel je (niet verlopen) rijbewijs te verlengen
