
Vreemd dat BMW, die met de X6 een van de grondleggers van het afgeschuinde SUV-segment waren (maar vergeet de SsangYong Actyon niet), geen pasklaar antwoord heeft op de aankomende Audi RS Q8. Maar volgens het Britse tijdschrift Autocar is dat niet het geval: de BMW X8 M is onderweg.
Het wordt vermoedelijk de duurste BMW die je kunt kopen – al zal de 760Li niet zomaar dood omrollen. Top drie, sowieso. Onder de motorkap van de BMW X8 M ligt een 4,4-liter V8 met meer dan 600 pk, die bijvoorbeeld ook in de nieuwe BMW M8 ligt.
Het onderstel van de BMW X8 M zal hetzelfde zijn als de X7 en hij krijgt maar vier zitplaatsen. Volgens de bron is de deadline voor BMW om te beslissen het einde van 2019. Dan gaan we ‘m zien – of niet natuurlijk. Geruchten blijven geruchten. Doe het voor nu even met de bovenstaande rendering van X-Tomi.
Eén reactie op “’De BMW X8 M laat zich in 2019 nog zien’”
Laat een antwoord achter aan senhaji Reactie annuleren
Meer van TopGear


Dit betaal je in Nederland voor de lichtste en krachtigste BMW M2 van dit moment

Koopje: wat 5 jaar geleden de duurste BMW van Nederland was (met V12!), kost nu al minder dan een Volkswagen Golf

Deze BMW E30 met 1.000 pk klinkt zo goed dat de politie zelfs even een compliment moet geven

Een van de coolste BMW’s ooit lijkt (deze week) een comeback te maken

Waarom betalen sommige mensen 25.000 euro voor een speciale lakkleur? En is dat het wel waard?

Is een topsnelheid van 310 km/u wel verantwoord als een auto 2.595 kilo weegt?

De Nederlandse overheid verkoopt een auto van 327.000 euro (voor een prikkie?)

Er is maar één SUV sneller dan de nieuwe Aston Martin DBX S (maar die is niet cooler)

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

De enorme lengte van de nieuwste Cadillac is niet eens het grootste probleem voor Nederland

BMW X7 Nishiki Lounge: geen sportpakket, wel een bijzonder interieur

Gaat de populairste benzinesoort in Duitsland verdwijnen vanwege het klimaat?

20.000 mensen bij Volkswagen nemen plotseling ontslag, en daar is het merk heel blij mee

Op deze wijze is de goedkoopste 911 ineens de snelste (en het kost niet heel erg veel extra geld)

Deze dikke bak is wereldwijd een enorme flop, behalve in Nederland (en dat is logisch)

Hoe goed is een Opel Calibra Turbo uit 1992 als je hem vandaag rijdt?

De grote baas van Bugatti rijdt een oude VW Golf, maar als je de auto ziet, snap je gelijk waarom

Groot automerk neemt zorgen over rammelende driecilinders en ploffende boordladers weg met extra garantie

Je zou het niet verwachten, maar auto’s met deze lakkleuren verliezen het hardst hun waarde

Deze foute Mercedes ziet er waardeloos uit, maar is eigenlijk heel erg duur

Lotus Emira Turbo is trager dan ooit, maar daardoor ook beter

Binnenkort kan een laadbeurt echt zo kort duren als een tankbeurt in Europa

Mooi auto