
Teasers zijn vervelend. Vroeger was het nog wel eens grappig om eerst een koplamp te zien voordat het doek van de hele Ferrari werd getrokken, maar sinds elk huis-tuin-en-keukenmerk denkt dat ze ons wel even vijf maanden aan het lijntje kunnen houden door steeds weer een extra schroefje van hun nieuwe model te onthullen komt de hele teaserbusiness ons aanzienlijk de strot uit.
Hier weer zoiets waarvan de Stig spontaan een barst in zijn vizier krijgt. Citroën gaat binnenkort lekker upmarket doen met haar DS3 en heeft de iets grotere DS4 al in de startblokken staan. Om dat model zo langzaam mogelijk te introduceren hebben ze iets bedacht: geen eindeloze onduidelijke detailfoto’s, maar een plaatje van de hele auto waarop ze steeds een stukje minder hebben weggephotoshopt. Gisteren zagen we bijvoorbeeld alleen de velgen en de grille, vandaag ook een koplamp en een voorruit. Hou ons vast, we kunnen niet langer wachten.
De eerstvolgende keer dat we over de Citroën DS4 schrijven zal zijn wanneer we de hele auto kunnen zien, met volwaardige foto’s van voor- en achterkant en interieur. Tot die tijd teasen ze maar lekker verder bij Citroën, gaan wij ondertussen wel wat anders doen.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Citroën DS4 Racing, zonder oranje

Autotest: Citroën DS4 THP 200 Sport Chic
Citroën DS4 Racing wordt hybride?

Voilà: Citroën DS4!

Citroën DS High Rider Concept

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

Is de nieuwe C3 Aircross slim en raar genoeg om een echte Citroën te zijn? (review)

Je kunt nu een piepkleine ribbelbus kopen (maar schrik niet van de prijs)

De Citroën 2CV keert terug en zou heel betaalbaar moeten worden

Dit keurige interieur hoort bij de smerigste auto die je nu (voor weinig?) kunt kopen

Jazeker, dit moet moet op een eend lijken, alleen zien wij het niet

Is zo’n spectaculaire Peugeot RCZ 15 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

Renault pakt het laatste materiaal waar je aan zou denken om leer van te maken

Dit merk gaat auto’s begrenzen op 110 km/u (en tegen betaling halen ze de begrenzer eraf)

Eindelijk, de meest legendarische hot hatch maakt een comeback

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

Citroën C4 Hybrid 136 Plus: het is zowaar een echte Citroën (en dat is goed nieuws)

Koopje: deze dikke Audi kost nu al net zo weinig als een Dacia Spring

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Een geïmporteerde auto is nu vaak nog een risico, maar dankzij deze nieuwe regels misschien niet meer

De toestand bij Nissan is dramatisch: het merk deelt hoe bizar slecht het écht gaat

Nieuwe regels van de EU maakt het lastiger oude auto’s op de weg te houden
