
Hyundai heeft geknutseld aan de i10. Deze facelift krijgt meer snufjes vanbinnen en wat kleine veranderingen aan de buitenkant. Op het eerste oog ziet de Hyundai i10 facelift er nauwelijks anders uit dan zijn voorganger, maar als je goed kijkt zie je nieuwe led-dagrijverlichting en een nieuwe grille.
De Hyundai i10 is na de facelift een stukje veiliger geworden. Zo heeft hij nu rijbaanassistent en er is een achteruitrijcamera. Daarnaast krijg je een melding wanneer de achterklep niet goed dicht is of wanneer je iets of iemand op de achterbank hebt achtergelaten na het parkeren. Tot slot remt de Hyundai i10 nu ook automatisch voor voetgangers en fietsers. Wel zo aardig.
Het interieur van de Hyundai i10 na de facelift
Qua comfort gaat de Hyundai i10 er met de facelift op vooruit. Zo zijn er nu Apple CarPlay en Android Auto, USB-C poorten voor- en achterin en een plek om draadloos telefoons op te laden. In de kofferbak is ruimte voor 252 liter aan bagage. Voor extra ruimte heeft de bagageruimte een dubbele bodem. Klap je de achterbank naar beneden, dan heb je 1.050 liter aan bagageruimte.
Voor de N Line pakt Hyundai extra uit. Hij krijgt nieuwe bumpers, rode accentjes en 16-inch lichtmetalen velgen. Die rode kleur kom je ook aan de binnenkant tegen, bijvoorbeeld in de rugleuning. Wat de N Line moet kosten, is nog niet bekend. Van de standaard Hyundai i10 wel. Die moet 17.595 euro kosten. In de zomer moeten de eerste exemplaren in de showrooms komen.
Meer van TopGear


De Hyundai i10 is helemaal nieuw

Welke kleine auto is het beste?

Hyundai i10 1.0i Comfort

Hyundai i10 is nog wat meer prima

Formule 60+: i10, Citigo en Sandero

Automerk vindt viertaktmotor opnieuw uit voor een 45 procent zuinigere aandrijflijn

De Hyundai Ioniq 5 is waarschijnlijk groter dan je denkt – hoe bevalt de vernieuwde versie? (review)

Dit jaar komt deze nieuwe waterstofauto naar Nederland, maar hoe duur is het nu om op waterstof te rijden?

Met deze nieuwe trend gaan automerken Tesla juist niet nadoen (en dat is maar goed ook)

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

De goedkoopste auto die je in Nederland soms nog nieuw kunt kopen wil maar niet dood gaan

Een van de leukste ’tweede auto’s’ begint nu al heel betaalbaar te worden

Deze ‘verboden’ auto is nu nog de goedkoopste nieuwe auto van Nederland (als je snel bent)

Auto’s te duur? Je kunt gewoon nog een nieuwe benzineauto kopen voor slechts 11.000 euro

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

De vernieuwde Volvo S90 kun je nu herkennen aan een bijzonder fraaie achterkant

Heeft de nieuwe Tesla Model Y het in zich om weer een bestseller te worden? (review)

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De vernieuwde Opel Mokka is een vriendelijke auto, en dat is precies zijn probleem (review)

De Volvo XC60 doet in Nederland iets opmerkelijks (waar veel merken jaloers op zullen zijn)

Zie jij (zonder te spieken) van welk niet-Chinese automerk deze nieuwe SUV is?

Het populairste automerk van Nederland opent directe aanval op Volkswagen met deze benzineauto

Boeven stelen ongemerkt 900 (!) motoren uit autofabriek, maar niemand weet hoe

De Hyundai Ioniq 5 is waarschijnlijk groter dan je denkt – hoe bevalt de vernieuwde versie? (review)

Hyundai wil deze twee schitterende auto’s op de markt brengen

Met deze nieuwe trend gaan automerken Tesla juist niet nadoen (en dat is maar goed ook)

Dit Europese land verbiedt caravans en campers bijna helemaal door het parkeren ervan illegaal te maken

De wegenwacht waarschuwt voor oplichtingstruc in het buitenland waar je heel makkelijk intrapt

Als een auto slecht scoort bij de crashtests, is het dan eigenlijk wel een onveilige auto?

Zie jij (zonder te spieken) van welk merk deze iets te ruige stationwagen is?

Kleine krasjes zorgen voor een rekening van bijna 10.000 euro – en dat zorgt voor een interessant dilemma
