
Hyundai heeft geknutseld aan de i10. Deze facelift krijgt meer snufjes vanbinnen en wat kleine veranderingen aan de buitenkant. Op het eerste oog ziet de Hyundai i10 facelift er nauwelijks anders uit dan zijn voorganger, maar als je goed kijkt zie je nieuwe led-dagrijverlichting en een nieuwe grille.
De Hyundai i10 is na de facelift een stukje veiliger geworden. Zo heeft hij nu rijbaanassistent en er is een achteruitrijcamera. Daarnaast krijg je een melding wanneer de achterklep niet goed dicht is of wanneer je iets of iemand op de achterbank hebt achtergelaten na het parkeren. Tot slot remt de Hyundai i10 nu ook automatisch voor voetgangers en fietsers. Wel zo aardig.
Het interieur van de Hyundai i10 na de facelift
Qua comfort gaat de Hyundai i10 er met de facelift op vooruit. Zo zijn er nu Apple CarPlay en Android Auto, USB-C poorten voor- en achterin en een plek om draadloos telefoons op te laden. In de kofferbak is ruimte voor 252 liter aan bagage. Voor extra ruimte heeft de bagageruimte een dubbele bodem. Klap je de achterbank naar beneden, dan heb je 1.050 liter aan bagageruimte.
Voor de N Line pakt Hyundai extra uit. Hij krijgt nieuwe bumpers, rode accentjes en 16-inch lichtmetalen velgen. Die rode kleur kom je ook aan de binnenkant tegen, bijvoorbeeld in de rugleuning. Wat de N Line moet kosten, is nog niet bekend. Van de standaard Hyundai i10 wel. Die moet 17.595 euro kosten. In de zomer moeten de eerste exemplaren in de showrooms komen.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


De Hyundai i10 is helemaal nieuw

Welke kleine auto is het beste?

Hyundai i10 1.0i Comfort

Hyundai i10 is nog wat meer prima

Formule 60+: i10, Citigo en Sandero

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

Deze auto’s lokken de meeste klanten weg bij andere merken

Is de nieuwe Hyundai Inster de beste kleine elektrische auto van Nederland? (review)

Is zo’n briljante Hyundai i30 N na 8 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

De leukste betaalbare elektrische auto is nu nog leuker (en ietsje duurder waarschijnlijk)

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

Eindelijk weer een betaalbare Volkswagen: zo gaat de ID.1 er ongeveer uitzien

Wat zou jij over hebben voor deze originele Aston Martin Cygnet met V8?

Is de nieuwe Hyundai Inster de beste kleine elektrische auto van Nederland? (review)

Volkswagen ID.1 wordt jouw eerste auto, voor heel erg weinig geld

De Citroën 2CV keert terug en zou heel betaalbaar moeten worden

Heeft de nieuwe Tesla Model Y het in zich om weer een bestseller te worden? (review)

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De vernieuwde Opel Mokka is een vriendelijke auto, en dat is precies zijn probleem (review)

De Volvo XC60 doet in Nederland iets opmerkelijks (waar veel merken jaloers op zullen zijn)

Het achterlicht van de nieuwe Tesla Model Y is de eerste in zijn soort – dit maakt het zo bijzonder

Waarom de Kia EV3 met extreem grote velgen een typisch Nederlands fenomeen is

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

De nieuwe Kia EV2 wordt de goedkoopste elektrische Kia (en heeft bijzondere deuren)

Bij deze terugroepactie van Kia krijg je een compleet nieuwe motor

Deze auto’s lokken de meeste klanten weg bij andere merken

De eerste nieuwe Alpina is bekend (en het is niet een SUV)

Maserati supercar hommage is een stuk moderner dan je zou denken

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

De meest legendarische velgenfabrikant is nu eindelijk gered door een verrassende partij

Waarom de Kia EV3 met extreem grote velgen een typisch Nederlands fenomeen is
