
Hyundai heeft geknutseld aan de i10. Deze facelift krijgt meer snufjes vanbinnen en wat kleine veranderingen aan de buitenkant. Op het eerste oog ziet de Hyundai i10 facelift er nauwelijks anders uit dan zijn voorganger, maar als je goed kijkt zie je nieuwe led-dagrijverlichting en een nieuwe grille.
De Hyundai i10 is na de facelift een stukje veiliger geworden. Zo heeft hij nu rijbaanassistent en er is een achteruitrijcamera. Daarnaast krijg je een melding wanneer de achterklep niet goed dicht is of wanneer je iets of iemand op de achterbank hebt achtergelaten na het parkeren. Tot slot remt de Hyundai i10 nu ook automatisch voor voetgangers en fietsers. Wel zo aardig.
Het interieur van de Hyundai i10 na de facelift
Qua comfort gaat de Hyundai i10 er met de facelift op vooruit. Zo zijn er nu Apple CarPlay en Android Auto, USB-C poorten voor- en achterin en een plek om draadloos telefoons op te laden. In de kofferbak is ruimte voor 252 liter aan bagage. Voor extra ruimte heeft de bagageruimte een dubbele bodem. Klap je de achterbank naar beneden, dan heb je 1.050 liter aan bagageruimte.
Voor de N Line pakt Hyundai extra uit. Hij krijgt nieuwe bumpers, rode accentjes en 16-inch lichtmetalen velgen. Die rode kleur kom je ook aan de binnenkant tegen, bijvoorbeeld in de rugleuning. Wat de N Line moet kosten, is nog niet bekend. Van de standaard Hyundai i10 wel. Die moet 17.595 euro kosten. In de zomer moeten de eerste exemplaren in de showrooms komen.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


De Hyundai i10 is helemaal nieuw

Welke kleine auto is het beste?

Hyundai i10 1.0i Comfort

Hyundai i10 is nog wat meer prima

Formule 60+: i10, Citigo en Sandero

De Hyundai Ioniq 5 is waarschijnlijk groter dan je denkt – hoe bevalt de vernieuwde versie? (review)

Dit jaar komt deze nieuwe waterstofauto naar Nederland, maar hoe duur is het nu om op waterstof te rijden?

Met deze nieuwe trend gaan automerken Tesla juist niet nadoen (en dat is maar goed ook)

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

Deze auto’s lokken de meeste klanten weg bij andere merken

Een van de leukste ’tweede auto’s’ begint nu al heel betaalbaar te worden

Deze ‘verboden’ auto is nu nog de goedkoopste nieuwe auto van Nederland (als je snel bent)

Auto’s te duur? Je kunt gewoon nog een nieuwe benzineauto kopen voor slechts 11.000 euro

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)

De bijna goedkoopste EV van Nederland wordt nu ook een van de dikste

Eindelijk weer een betaalbare Volkswagen: zo gaat de ID.1 er ongeveer uitzien

De vernieuwde Volvo S90 kun je nu herkennen aan een bijzonder fraaie achterkant

Heeft de nieuwe Tesla Model Y het in zich om weer een bestseller te worden? (review)

Is de Hyundai Tucson na zijn facelift nog net zo eigenzinnig? (review)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De vernieuwde Opel Mokka is een vriendelijke auto, en dat is precies zijn probleem (review)

De Volvo XC60 doet in Nederland iets opmerkelijks (waar veel merken jaloers op zullen zijn)

Het populairste automerk van Nederland opent directe aanval op Volkswagen met deze benzineauto

Boeven stelen ongemerkt 900 (!) motoren uit autofabriek, maar niemand weet hoe

De Hyundai Ioniq 5 is waarschijnlijk groter dan je denkt – hoe bevalt de vernieuwde versie? (review)

Hyundai wil deze twee schitterende auto’s op de markt brengen

Met deze nieuwe trend gaan automerken Tesla juist niet nadoen (en dat is maar goed ook)

Is de goedkoopste versie van de nieuwe Kia EV3 goed genoeg? (review)

Waarom je altijd een ongekookt ei moet meenemen als je een stuk gaat rijden met een oudere auto

Renault pakt het laatste materiaal waar je aan zou denken om leer van te maken

Maakt deze nieuwe uitvinding van Subaru de fietshelm overbodig?

Voor het geld van de goedkoopste 3-serie rij je ook de mooiste BMW van dit moment (met een V8)

Met dit tooltje van 15 euro voorkom je een reparatie van duizend euro (of meer) bij beruchte motoren
