
Hyundai heeft geknutseld aan de i10. Deze facelift krijgt meer snufjes vanbinnen en wat kleine veranderingen aan de buitenkant. Op het eerste oog ziet de Hyundai i10 facelift er nauwelijks anders uit dan zijn voorganger, maar als je goed kijkt zie je nieuwe led-dagrijverlichting en een nieuwe grille.
De Hyundai i10 is na de facelift een stukje veiliger geworden. Zo heeft hij nu rijbaanassistent en er is een achteruitrijcamera. Daarnaast krijg je een melding wanneer de achterklep niet goed dicht is of wanneer je iets of iemand op de achterbank hebt achtergelaten na het parkeren. Tot slot remt de Hyundai i10 nu ook automatisch voor voetgangers en fietsers. Wel zo aardig.
Het interieur van de Hyundai i10 na de facelift
Qua comfort gaat de Hyundai i10 er met de facelift op vooruit. Zo zijn er nu Apple CarPlay en Android Auto, USB-C poorten voor- en achterin en een plek om draadloos telefoons op te laden. In de kofferbak is ruimte voor 252 liter aan bagage. Voor extra ruimte heeft de bagageruimte een dubbele bodem. Klap je de achterbank naar beneden, dan heb je 1.050 liter aan bagageruimte.
Voor de N Line pakt Hyundai extra uit. Hij krijgt nieuwe bumpers, rode accentjes en 16-inch lichtmetalen velgen. Die rode kleur kom je ook aan de binnenkant tegen, bijvoorbeeld in de rugleuning. Wat de N Line moet kosten, is nog niet bekend. Van de standaard Hyundai i10 wel. Die moet 17.595 euro kosten. In de zomer moeten de eerste exemplaren in de showrooms komen.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


De Hyundai i10 is helemaal nieuw

Welke kleine auto is het beste?

Hyundai i10 1.0i Comfort

Hyundai i10 is nog wat meer prima

Formule 60+: i10, Citigo en Sandero

Alles dat je moet weten over de Hyundai Kona voor 2023



De Hyundai Staria is het Koreaanse alternatief voor de Volkswagen California


Deze betaalbare roadtrip door Engeland kost je maar 350 euro


Waarom de Hyundai N Vision 74 onze Instant Icoon van het Jaar 2022 is


De Hyundai Kona is (alweer) nieuw en kan zo Cyberpunk 2077 in


Officieel: Dit is het eerste beeld van de Hyundai Ioniq 5 N


Je kunt de originele Fiat 500 weer ‘nieuw’ bestellen voor slechts 9.000 euro


Cupra UrbanRebel Racing review: Zo ziet de toekomst van Cupra eruit


Gecondoleerd: De Volkswagen Up is definitief dood, ook de normale versies


Welke Mini is leuker om te rijden: de nieuwe Electric of de oude Cooper?


Helaas: De Volkswagen Up GTI is geschrapt en komt nooit meer terug


Deze originele Fiat 500 met Hayabusa gaat tot 11.000 tpm


Het grootste irritatiepunt van de Volkswagen ID.3 blijft na de facelift


Oeps: De velgen van de Mercedes GLS zijn al in de configurator gejat


De BMW X5 M en X6 M zijn nu mild-hybrides (maar wel met een V8)


Zelfs in Amerika is de VR6-motor van Volkswagen nu geschrapt


BMW X5 en X6 krijgen een facelift, dit is er vernieuwd


De Mercedes GLE is er nu alleen nog maar als hybride


De Kia EV9 komt familiezeulen: elektrische SUV met drie zitrijen



Alles dat je moet weten over de Hyundai Kona voor 2023



De Hyundai Staria is het Koreaanse alternatief voor de Volkswagen California


Snik: SsangYong verdwijnt, gaat door onder andere naam


Verrassing: Het bestverkochte automerk van Nederland van 2022 is Kia


Waarom Kia wat ons betreft de Fabrikant van het Jaar 2022 is


De racestreep op deze Polestar 2 BST Edition 230 kost je 1.000 piek


Groningen krijgt de grootste waterstoffabriek op zee ter wereld


De nieuwe Lamborghini LB744 (met V12) is in de stad langzamer dan een Golf GTI


‘EU werkt aan plan om toch wel verbrandingsmotoren toe te staan in 2035’


Je zou het niet zeggen, maar de nieuwe Ford Explorer is eigenlijk een Volkswagen


Reacties