
De levering van Lambo’s verkoopkanon komt langzaam op gang in Nederland. Het RDW deelde al drie setjes gele platen uit aan de eerste eigenaren. De prijs van de Lamborghini Urus in Nederland is 278.844 euro inclusief belastingen, maar zonder opties. En je bestelt zo’n dikke Urus niet kaal. Dus: wat werd er zoal betaald voor deze Urussen (Uri)?
Lamborghini Urus in Nederland
De allereerste Urus met gele platen is (uiteraard) grijs. En het is direct de duurste Urus in het rijtje. Volgens Finnik zit er iets meer dan 55.000 euro aan opties op: de nieuwprijs was 334.225 euro. Het volgende exemplaar dat op kenteken werd gezet, is zwart en deed direct mee aan de Gumball 3000. Zijn eigenaar tikte 319.603 euro af – ruim 40.000 euro aan opties.
Een eigenaar bestelde zijn Lamborghini Urus in het rood. Een beetje lef tonen en kleur toevoegen in ons grijze straatbeeld, daar houden we van. Hij mocht 318.102 euro afrekenen voor zijn Rambo Lambo.
Foto’s: Floris Heck (rood), Thom Paanakker (grijs), Noxxin (zwart)
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Ook al heb je veel geld, dan nog kun je geen Lamborghini kopen

De Lamborghini Urus is binnenkort alleen nog maar te krijgen als hybride

De sterkste Lamborghini Urus ooit is deze plug-in hybride Urus SE

Het kan niet lang duren voordat Nederland de Urus Performante als politieauto krijgt

De politie in Italië gaat deze Lamborghini Urus Performante gebruiken als dienstauto

Zie jij welke echte Lamborghini er onder deze supercar zit?

Tedson Motors Etna is de mooiste en duurste Lamborghini Gallardo

Gepersonaliseerde kentekenplaten mogen niet in Nederland, maar deze eigenaar had geluk

Man vervangt V10 van Lamborghini Huracán met simpele Honda-motor (met een goede reden)

Bijzonder dure en fraaie supercar extreem aangepast: mag dat wel?

Deze Lamborghini heeft een andere naam dan op het kentekenbewijs staat

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Audi RS Q8 Performance: zo rijdt de sterkste Audi met verbrandingsmotor

De Techart Magnum is sneller (en lichter) dan de nieuwe BMW M5 Touring

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)

Maserati supercar hommage is een stuk moderner dan je zou denken

Met Officine Fuoriserie wil Maserati geld van de rijken afpakken

Naast Tesla is er nog een merk dat (gek genoeg) plotseling niemand meer wil kopen

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Deze zeldzame Maserati (ja, echt) kende je nog niet en kan voor een leuk bedrag van jou zijn

De binnenspiegel in je auto is verplicht, maar er is een hele rare uitzondering

Dikke nep-BMW 7-serie ziet er beter uit dan het origineel (en daar is een goede reden voor)

Let op: deze parkeerapp wordt binnenkort flink duurder (en welke moet je nu hebben?)

Duitsers willen snelheidslimiet op Autobahn, maar er is nog hoop

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)

Je moet toch wel een flink grote drugsdealer zijn om zoiets te kopen, ik kan mij niet voorstellen dat iemand anders zoveel geld weggooit.
Dan toch liever die 240 die naast de rode Urus geparkeerd staat
Ik zag die rode onlangs vlak bij mijn huis langsrijden. Zoveel geld voor zo’n lelijke auto.