
Wataru Kato, de oprichter van Liberty Walk, heeft zijn eerste bodykit van dit jaar aangekondigd. En dit keer laat de Japanse tuner de supercars even met rust. Het is namelijk tijd voor een bodykit voor de Lamborghini Urus. Deze aankondiging valt samen met het nieuws dat Kato meer bodykits voor SUV’s wil gaan maken.
Deze kit voor de Urus komt onder andere met brede wielkasten, een spoiler en een kaaklijn waar David Coulthard jaloers op is. In november kun je de bodykit in het echt aanschouwen op SEMA in Las Vegas. Voor die tijd kun je uiteraard wel alvast je bestelling plaatsen.
Het zal je vast niet verrassen dat er een flink prijskaartje aan de bodykit hangt. Als je ervoor kiest om de widebody en de motorkap van plastic met versterkte vezels te laten maken, kost dat je 36.300 euro. Wil je het liever allemaal van koolstofvezel hebben? Dan ben je 50.000 euro kwijt. Zoals we al zeiden: een flink prijskaartje.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Ook al heb je veel geld, dan nog kun je geen Lamborghini kopen

De Lamborghini Urus is binnenkort alleen nog maar te krijgen als hybride

De sterkste Lamborghini Urus ooit is deze plug-in hybride Urus SE

Het kan niet lang duren voordat Nederland de Urus Performante als politieauto krijgt

De politie in Italië gaat deze Lamborghini Urus Performante gebruiken als dienstauto

Zie jij welke echte Lamborghini er onder deze supercar zit?

Tedson Motors Etna is de mooiste en duurste Lamborghini Gallardo

Gepersonaliseerde kentekenplaten mogen niet in Nederland, maar deze eigenaar had geluk

Man vervangt V10 van Lamborghini Huracán met simpele Honda-motor (met een goede reden)

Bijzonder dure en fraaie supercar extreem aangepast: mag dat wel?

Deze Lamborghini heeft een andere naam dan op het kentekenbewijs staat

Bijzonder dure en fraaie supercar extreem aangepast: mag dat wel?

Deze ‘Ferrari F40’ is het werk van een tuner en is daarom spotgoedkoop

Liberty Walk werkt aan een verbouwde versie van de oude Lamborghini Countach

Niets is heilig: Tuner Liberty Walk pakt een echte Ferrari F40 aan (inclusief popnagels)

Liberty Walk verbouwt de Mitsuoka Orochi

Deze Liberty Walk-bodykit kost 157.500 euro

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Audi RS Q8 Performance: zo rijdt de sterkste Audi met verbrandingsmotor

De Techart Magnum is sneller (en lichter) dan de nieuwe BMW M5 Touring

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

De binnenspiegel in je auto is verplicht, maar er is een hele rare uitzondering

Dikke nep-BMW 7-serie ziet er beter uit dan het origineel (en daar is een goede reden voor)

Let op: deze parkeerapp wordt binnenkort flink duurder (en welke moet je nu hebben?)

Duitsers willen snelheidslimiet op Autobahn, maar er is nog hoop

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)
