
Heb jij een onverklaarbare liefde voor onnoemelijk lange modelnamen, zoals die van de Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo? Ga dan even zitten – we hebben er weer eentje voor je. Aanschouw de Land Rover Range Rover Sport SVR Edition Pace Car door Kahn Design. Motorisch verandert er niets aan de V8 met 575 pk. Je koopt ‘m om z’n buitenkant. En z’n naam.
De bodykit bestaat uit acht delen: een nieuwe grille, bredere wielkasten, een voorbumper, een splitter, een achterspoiler, een paneel op de achterklep, een achterbumper en 23-inch Pace Car-wielen. Een opgevoerde naaimachine raasde door het interieur om een reptielenpatroon op de stoelen en armleuning aan te brengen. Er was geen plek op de hoofdsteunen voor de volledige naam. Jammer.
Wat kost de Range Rover Sport SVR Edition Pace Car?
Kahn Design bouwt Range Rover Sport SVR Edition Pace Cars voor de prijs van omgerekend 159.000 euro per stuk. Let wel: dat is voordat de Nederlandse Belastingdienst een graai in je portemonnee komt doen. Een instap-SVR kost hier al 216.780 euro. Ga maar rekenen – de AED staat klaar.
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Meer van TopGear


Range Rover Sport SV review: Hoe rijdt de SUV met de V8-motor uit de BMW M5?

Range Rover Sport P510e review: Hoe gaat offroaden zonder benzinemotor?

Range Rover Sport SE vs Porsche Cayenne E-Hybrid review: Welke hybride SUV’s is de beste?

Range Rover Sport D300 SE review: Is een performance diesel-SUV nog wel van deze tijd?

De 10 snelste SUV’s ter wereld

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Land Rover gaat zijn oude auto’s nog een keer verkopen met een flinke winst

De dikste Range Rover Sport van dit moment kun je met stoffen bekleding bestellen

Jouw laatste rit liever niet in een Mercedes? Dan is er nu een Defender-lijkwagen

De Defender Octa is hier: de sterkste Defender ooit met offroad launch control

Defender 110 Hardtop is je woeste bestelbus

Kahn Design looft beloning uit als Engeland het WK wint

Speciale Audi RS Q8 heeft een interieur dat 74.900 euro kost (dus zonder auto)

Waarom de Renault Espace nu al een ingrijpende facelift heeft gekregen

De BMW X5 heeft de interessantste constructie voor een reservewiel ooit

Opmerkelijk: Bentley wil juist niet veel auto’s verkopen (maar wat dan wel?)

Audi RS Q8 Performance: zo rijdt de sterkste Audi met verbrandingsmotor

De Techart Magnum is sneller (en lichter) dan de nieuwe BMW M5 Touring

Met een paar aanpassingen kost deze kleine hatchback meer dan 100.000 euro

Parkeren in een kleine parkeergarage wordt op deze manier extra lastig

Mensen moeten echt kappen met deze piepkleine (maar vreselijke) modificatie aan hun auto’s

Lynx GT1 is een echte Ford GT met een echte V8 (met 1.500 pk)

Eindelijk, de Ferrari Purosangue is een echte offroader

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Is zo’n brute Jaguar XFR na 15 jaar eindelijk betaalbaar geworden? Dit kosten ze nu

De Mini Cooper S Cabrio is oude wijn in nieuwe zakken, maar is dat erg? (review)

Deze auto kost nu nog nieuw 115.000 euro, maar tweedehands slechts 16.000 euro

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

De Morgan Supersport is net zo duur als een Dacia Jogger (in de wegenbelasting)

De Jaguar Type 00 (van die bijzondere reclame) is in het echt ook heel apart

De binnenspiegel in je auto is verplicht, maar er is een hele rare uitzondering

Dikke nep-BMW 7-serie ziet er beter uit dan het origineel (en daar is een goede reden voor)

Let op: deze parkeerapp wordt binnenkort flink duurder (en welke moet je nu hebben?)

Duitsers willen snelheidslimiet op Autobahn, maar er is nog hoop

Op deze wijze gaat de Fiat 500 weer een enorm succes worden in Europa (en dus ook in Nederland)
