
Kickbokser Rico Verhoeven spart met twee automerken: Porsche en Land Rover. Een aantal jaar terug reed de wereldkampioen in een Porsche Panamera, die hij aan de kant zette voor een Range Rover, die op zijn beurt weer ingewisseld werd voor een nieuwere Panamera.
Met deze Range Rover Sport P400 HST is Rico Verhoeven weer terug bij Land Rover. De knokker is overigens ambassadeur voor Jaguar Land Rover-dealer Knook in Breda, wat vaak inhoudt dat hij met enige regelmaat van auto mag wisselen. Voorlopig is dit zijn weapon of choice. De nieuwe Range Rover van Rico Verhoeven heeft een 3,0-liter zes-in-lijn die 400 pk produceert in samenwerking met een mild-hybridsysteem. De kleur is Carpathian Grey. Ook is de auto uitgevoerd met een Black Pack. De carbon details zijn onderdeel van de HST-uitvoering.
Meer van TopGear


Range Rover Sport SV review: Hoe rijdt de SUV met de V8-motor uit de BMW M5?

Range Rover Sport P510e review: Hoe gaat offroaden zonder benzinemotor?

Range Rover Sport SE vs Porsche Cayenne E-Hybrid review: Welke hybride SUV’s is de beste?

Range Rover Sport D300 SE review: Is een performance diesel-SUV nog wel van deze tijd?

De 10 snelste SUV’s ter wereld

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Dit merk verkoopt bijna geen auto’s meer, en toch gaat het beter dan ooit

Op deze slimme manier maakt een automerk twee keer winst op één auto

Hoe rijdt de brute Land Rover Defender Octa met de V8 van BMW? (review)

Ben jij succesvolle linksback bij een voetbalclub, dan is dit je nieuwe auto

Deze brute Land Rover Defender met zes wielen heeft de perfecte naam

Auto’s van Rico Verhoeven

BMW X7 voor Rico Verhoeven

Rico Verhoeven geeft moeder een auto cadeau

Rico Verhoeven beult Max Verstappen af tijdens workout

Dit is de nieuwe auto van Rico Verhoeven

Er komt misschien een nieuw soort belasting op brandstof in Nederland: tot wel 45 cent per liter extra

Audi vindt de stengel achter het stuur opnieuw uit – zo werkt de nieuwe richtingaanwijzer

De echte reden waarom de nieuwe Peugeot e-208 GTi twee verschillende kleuren remklauwen heeft

Deze (onverwachtse) 10 elektrische auto’s raken de minste actieradius kwijt met 130 op de snelweg

Dit rijdende kunstwerk met tentdak is smaakloos, maar haalt wel 250 km/u
