Toyota zal ongetwijfeld een goede reden gehad hebben om de GT86 1.775 millimeter breed te maken en niet 2 kilometer, zoals dit exemplaar. Enerzijds zal dit te maken hebben met de bruikbaarheid van de auto (hij moet nog door de McDrive kunnen) en anderzijds met de wegligging. Zonder stance ga je echter niet viral, broer.
Nu willen we niet per se zeggen dat de crash van deze verbouwde Toyota GT86 – of eigenlijk Scion FRS – iets te maken heeft met de modificaties, maar het is zonder twijfel wel de meest voor de hand liggende thesis. We zullen het waarschijnlijk nooit weten. De schade valt gelukkig mee en is beperkt tot een voorbumper, een wiel en een draagarm.
Verbouwde Toyota GT86 verliest zomaar controle
Zo breed zijn de wielen
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Rolmaat123 heeft op 31 januari 2019 geschreven:
Te veel downforce voor en tewijnnig downforce achter