
Toyota zal ongetwijfeld een goede reden gehad hebben om de GT86 1.775 millimeter breed te maken en niet 2 kilometer, zoals dit exemplaar. Enerzijds zal dit te maken hebben met de bruikbaarheid van de auto (hij moet nog door de McDrive kunnen) en anderzijds met de wegligging. Zonder stance ga je echter niet viral, broer.
Nu willen we niet per se zeggen dat de crash van deze verbouwde Toyota GT86 – of eigenlijk Scion FRS – iets te maken heeft met de modificaties, maar het is zonder twijfel wel de meest voor de hand liggende thesis. We zullen het waarschijnlijk nooit weten. De schade valt gelukkig mee en is beperkt tot een voorbumper, een wiel en een draagarm.
Verbouwde Toyota GT86 verliest zomaar controle
Zo breed zijn de wielen
NIEUWSBRIEF
Het laatste autonieuws, de meest recente tests en exclusieve auto-content rechtstreeks in je mailbox. En als je wilt kunnen wij je ook op de hoogte houden van aanbiedingen van onze partners.
Reacties
Geef een antwoord Reactie annuleren
Meer van TopGear



In Fast 9 gaat er echt een Toyota door de ruit


Subaru Outback beklimt Toyota GT86


Tweede generatie GT86/BRZ van Toyota en Subaru


Geen Toyota GT86 in Nederland meer


De snelste Toyota’s van dit moment


Akio Toyoda stopt als baas van Toyota



Deze betaalbare roadtrip door Engeland kost je maar 350 euro


Toyota GR maakt zelf een AE86 restomod op waterstof


The Stig rijdt op het TopGear-circuit met een getunede Toyota GR Yaris


Driftige man laat op bergweg zien hoe je (volgens hem) met de Toyota GR Yaris moet rijden


Waarom de Toyota GR86 onze Sportauto van het Jaar 2022 is


Pechvogel vindt zijn Audi RS 3 bedolven onder de modder terug bij autobedrijf


Dit zijn de veiligste auto’s van 2022 die je in Nederland kunt bestellen


Op deze beruchte weg gaan zoveel auto’s kapot dat de politie het niet meer aankan


Dit is niet hoe je de onderkant van je auto moet wassen in de wasstraat


Vrachtwagen blokkeert iedereen die hem wil inhalen in bizarre video


Zo pijnlijk weinig blijft er over van een golfkarretje in een crashtest



Deze Nissan Ariya gaat van de Noordpool naar de Zuidpool rijden


Nissan heeft een echte versie gebouwd van dit Max-Out concept


De Mazda CX-90 heeft de krachtigste benzinemotor van het merk ooit


Toffer dan een Audi RS 6? Deze Mitsubishi Lancer Evo Wagon heeft 900+ pk


Colin McRae crashte deze Subaru Impreza, en nu kan ie van jou zijn


Alle verschillen tussen de Mitsubishi ASX en Renault Captur (was de designer echt zo lui?)


Dit koolstofvezelpakket voor de Porsche 911 Turbo S is vrij kostbaar


De laatste Bugatti Chiron is geveild voor een recordbedrag


Rijden met de Porsche 911 Dakar in de woestijn en in de sneeuw


Deze SR10 XXR is een nog snellere Radical


De Bizzarrini Giotto is een Italiaanse supercar zoals die zou moeten zijn


Ferrari 296 GTS review: Is de 296 als cabrio net zo fenomenaal?


De Mercedes GLE is er nu alleen nog maar als hybride


Met deze eenvoudige tips hou je je roadtrip zo goedkoop mogelijk


Porsche heeft de Parijs-Dakar 959 van Jacky Ickx gerestaureerd



Deze Nissan Ariya gaat van de Noordpool naar de Zuidpool rijden


Deze elektrische Xpeng P7 en G9 komen naar Nederland


Rolmaat123 heeft op 31 januari 2019 geschreven:
Te veel downforce voor en tewijnnig downforce achter