Manhart leeft blijkbaar volgens het motto ‘als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter’. Ze zeggen het volgende over de nieuwe BMW M2: ‘De reacties waren negatief en de impact van de release heeft geleid tot meer reacties dan ooit in de Bimmer-wereld. Met de onthulling van de MH2 560 gooien we nog meer olie op het vuur.’ Olie in zwart-gouden kleur wel te verstaan.

Manhart pakt de BMW M2 en doopt hem (na wat verbouwingen) MH2 560. Zoals je kunt raden, staat die 560 voor het aantal pk’s. De BMW-fanaat weet uit z’n hoofd dat dit 100 pk meer is dan voorheen. Daarnaast produceert de 3,0-liter twin-turbo motor nu 650 Nm koppel. Nieuwe software en een RVS-uitlaatsysteem zorgen voor het nieuwe vermogen.

Het exterieur van de BMW MH2 560

Klanten van de BMW MH2 560 mogen kiezen uit verlagingsveren (voor wie de oude dempers wil behouden) of een complete schroefset. Verder zijn de aanpassingen aan het exterieur je zeker niet ontgaan. We noemen een koolstofvezel splitter, dak- en achterspoiler, zijskirts, diffuser en nog wat aero-hulpmiddelen. Het derde achterlicht is verhuisd naar een plaats precies tussen de twee setjes uitlaatpijpen.

Hij staat op speciale Manhart Concave One-velgen in de eigen kleuren zwart en goud. Om hem compleet te maken, moet je volgens Manhart de zwart-gouden embleemset hebben om ‘de aandacht af te leiden van het veelbesproken voor- en achterontwerp’. De aandacht af leiden zal al vrij aardig lukken zonder die stickers verwachten we.

Reacties

Geef een reactie

(verplicht)