Het is dat F1-teambazen niet mogen meedingen naar een Oscar, want anders was het optreden van Toto Wolff best in aanmerking gekomen. Zoveel rauwe emotie in zo’n klein kader. Maar het lijkt erop dat Toto Wolff zijn laatste Bose-koptelefoon heeft stukgeslagen. Bose is opgestapt als sponsor van het Mercedes F1-team, zo meldt Decalspotters.com. De merkpagina van Bose in de partnerlijst van Mercedes-AMG F1 geeft inmiddels ook een foutmelding.

Of de uitspatting van Wolff de oorzaak van het vertrek is, is niet bekend. We vermoeden overigens van niet, want marketinggoeroe Vincenzo Landino becijferde dat de gesneuvelde Bose-koptelefoon zo’n 25.000 dollar aan reclamewaarde opleverde. Iedereen kent het filmpje en de meesten hebben de merknaam Bose inmiddels vaak gehoord.

Nog een andere sponsor vertrekt

Volgens Decalspotters smeert printermerk Epson hem ook. Beide merken waren acht jaar lang sponsor van Mercedes. Petronas en Ineos blijven in 2022 gewoon bij het team van Lewis Hamilton, George Russell en Toto Wolff. Zowel Epson als Bose kwam zelf nog niet met een verklaring.

Toto Wolff slaat Bose-koptelefoon stuk

2 reacties op “Toto Wolff sloeg zijn laatste Bose-koptelefoon stuk”

  1. BOSE had dit natuurlijk marketingtechnisch mooi kunnen uitmelken door met een speciale extra stevige koptelefoon voor Toto te komen. Ook is de emotionele handeling van Toto zeker geen slechte marketing geweest voor hun.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Meer van TopGear