
In de categorie ’totaal onnodig’ heeft Aston Martin de DB9 een facelift gegeven. Gelukkig is het geen uitgebreide pomp-, zuig- en straktrekbehandeling geworden, maar een milde retouchering van bijvoorbeeld de grille en voorbumper.
De koplampen en achterlichten zijn iets aangepast, en de auto werd voorzien van subtiele sideskirts. Verder zijn de velgen van een nieuw ontwerp, en zijn de remklauwen nu zilverkleurig. In het interieur vinden we een hoop aluminium, en een nieuw B&O audiosysteem met Bluetooth.
Motorisch veranderde er niets, maar het onderstel werd voorzien van ads (Active Damping System), zodat je nu kunt kiezen hoe hard je precies met de neus op verkeersdrempels knalt.
Geen grote wijzigingen voor een van de mooiste auto’s van onze tijd, dus we kunnen opgelucht ademhalen. De vernieuwde DB9 verschijnt over een paar maanden bij de dealer.
Meer van TopGear


Dit zijn de 9 laatste Aston Martin DB9’s

Russische Aston Martin is geslaagd

Luister: de nieuwe Aston Martin V12

De coolste auto’s: Alfa’s en meer

Aston Martin DB9-opvolger wordt DB11

Apple CarPlay Ultra is eindelijk hier: dit is er allemaal anders

Er is maar één SUV sneller dan de nieuwe Aston Martin DBX S (maar die is niet cooler)

De verkoopdoelstelling van de Aston Martin Vanquish Volante is wel érg optimistisch

De TopGear Aston Martin Special is uit!

Wat zou jij over hebben voor deze originele Aston Martin Cygnet met V8?

Rijke klanten haten elektrische auto’s, willen alsnog een V8 (of V12)

Deze auto moet 20 miljoen opbrengen, maar heeft verweerde koplampen, is dat erg?

Deze Mini kost 88.000 euro en dan is het eigenlijk nog een tweedehandsje ook

Jaguar bouwt helemaal geen auto’s, maar toch is hier de nieuwe SVR (hoe zit dat eigenlijk)

Deze onopvallende sedan had een bijzondere grote V8 en kon je gewoon in Nederland kopen

De Morgan Supersport gaat enorm met zijn tijd mee, maar rijdt het nog als een echte Morgan? (review)

De enige Honda met V8-motor is waarschijnlijk de minst betrouwbare auto van het merk ooit

Hoe lang mag je links blijven plakken voordat het onnodig linksrijden is?

Dit lijkt misschien op een neppe RS 4, maar hij is echt door Audi gebouwd (en kost een stuk minder)

Deze 4 auto’s van betrouwbare merken zijn verrassend onbetrouwbaar

Als je een sportieve band zoekt voor je auto, kun je deze merken beter overslaan

Waarom je omgevallen pylonnetjes naast de weg in Duitsland nooit moet oprapen
